Правила

проведення відкритих торгів (аукціону)

в електронній формі з продажу активів

АТ КБ «ПриватБанк»

 

1. Загальні положення

 

1.1 Ці Правила розроблені відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про банки і банківську діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України №281 від 15 квітня 2020 р. "Про затвердження критеріїв та умов визначення банками, в яких державі належить 75 і більше відсотків статутного капіталу, заходів з управління проблемними активами".

1.2 Ці Правила регулюють правові відносини, що виникають між АТ КБ «ПриватБанк» (далі – Замовник або Банк),  особами, що зацікавлені взяти участь у електронних торгах (далі, залежно від контексту, — учасник, заявник) та організатором під час проведення відкритих торгів (аукціону) в електронній формі з реалізації активів Замовника, оформлення їх результатів та відповідальність за порушення цих Правил. 

1.3 Метою проведення відкритих торгів (аукціону) в електронній формі є забезпечення реалізації активів Замовника з метою отримання максимальної виручки у найкоротший строк. 

1.4 Будь-яка особа, що реєструється для участі в торгах (аукціоні), підтверджує, що ознайомлена з цими Правилами, вимогами п.7 Постанови Кабінету Міністрів України №281 від 15 квітня 2020 р. "Про затвердження критеріїв та умов визначення банками, в яких державі належить 75 і більше відсотків статутного капіталу, заходів з управління проблемними активами"  та приймає їх. 

1.5 Ці Правила є обов’язковими до виконання. Організатор не несе відповідальності перед будь-якою третьої особою за будь-які дії та бездіяльність щодо продажу активів, що вчинені без вини організатора, працівників або інших представників організатора. 

 

 

2. Визначення термінів

 2.1 В цих Правилах терміни, якщо інше не випливає з їх суті, вживаються в таких значеннях: 

  1. електронні торги – відкриті та прозорі торги або аукціони, які здійснюються в електронній формі на електронному майданчику з метою продажу активів замовника;
  2. замовник / Банк – АТ КБ «ПриватБанк»; 
  3. організатор – "ДП «СЕТАМ»", ідентифікаційний код 39958500;
  4. електронна торгова система (ЕТС) – сукупність спеціалізованого програмного забезпечення, торгових систем, баз даних, технічних, програмно-апаратних комплексів, телекомунікаційних та інших засобів, що забезпечують можливість введення, зберігання та обробки інформації, необхідної для проведення електронних торгів в електронній формі та встановлення їх результатів; 
  5. веб-сайт – сторінка в мережі Інтернет, на якій організатор за допомогою ЕТС проводить електронні торги;
  6. лот – окремо визначений актив або їх сукупність, інформація про які наведена в одному оголошенні про проведення електронних торгів; 
  7. активи – права вимоги за кредитними договорами замовника;
  8. боржник - сторона у зобов'язанні за активами, що пропонуються до продажу, яка повинна сплатити борг / виконати вимогу Банку щодо сплати грошового зобов’язання згідно з умовами укладеного кредитного договору;
  9. користувач – будь-яка фізична чи юридична особа, яка зареєстрована в ЕТС, в порядку, встановленому цими Правилами;
  10. кімната даних – місце розкриття інформації про актив Банку, що підлягає продажу, доступ до якого надається потенційному покупцю після підписання договору щодо нерозголошення конфіденційної інформації, шляхом розміщення електронної форми документів у визначеній кімнаті на персональному комп’ютері за місцезнаходженням Банку (у тому числі його відокремлених підрозділів) або на захищеному веб-сайті;
  11. учасник торгів (учасник) – фінансова установа, яка відповідно до закону має право надавати фінансові послуги з надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту та/або послуги факторингу та має відповідну ліцензію на надання таких послуг, яка є користувачем ЕТС, виявила намір прийняти участь в електронних торгах, відповідає вимогам, встановленим цими Правилами та законодавству України, сплатила гарантійний внесок, пройшла процедуру реєстрації відповідно до цих Правил, отримала відповідне підтвердження про реєстрацію учасника торгів;

          До моменту визнання учасником торгів така особа має статус “заявника”;

  1. переможець торгів – учасник електронних торгів, статус якого у якості переможця визначено відповідно до цих Правил та відображено у відповідному протоколі електронних торгів;
  2. повідомлення – офіційна інформація, що надсилається учасникам торгів про будь-які процеси, що проходять за їх участі в ЕТС;
  3. гарантійний внесок - визначене замовником забезпечення виконання зобов'язань учасника торгів (потенційного покупця) з підписання протоколу електронних торгів, укладання договору факторингу, розрахунків або придбання активів замовника та оплати винагороди організатора електронних торгів. Гарантійний внесок сплачується учасниками електронних торгів на поточний рахунок організатора електронних торгів, розмір якого розраховується у процентному відношенні, визначеному замовником, від мінімальної ціни. Порядок внесення гарантійного внеску та повернення встановлюється цими Правилами;
  4. винагорода організатора – винагорода організатора за організацію та проведення електронних торгів, яка визначається у відсотковому розмірі від ціни продажу кожного лота, що склалася на електронних торгах, і яка сплачується переможцем електронних торгів організатору додатково до суми коштів, яка запропонована переможцем торгів за кожен придбаний лот та вказується в оголошенні про проведення електронних торгів.
  5. особистий кабінет – складова частина ЕТС, яка дозволяє організатору та учаснику електронних торгів здійснювати діяльність в ЕТС відповідно до цих Правил. 
  6. закрита цінова пропозиція (особлива ставка, ставка) – сума коштів, намір та можливість сплати якої декларується учасником, зроблена незалежно від перебігу торгів. Розмір закритої цінової пропозиції не може бути меншим за ціну лоту, яка діяла в момент зупинки автоматичного покрокового зниження ціни лоту, право на внесення якої надається учасникам протягом періоду проведення електронних торгів. Розмір закритих цінових пропозицій зазначається в інформації про перебіг електронних торгів після їх перевищення ціновою пропозицією, зробленою на етапі подання цінових пропозицій.
  7. крок електронних торгів – дисконт, розмір якого затверджений замовником, на який під час електронних торгів автоматично і поступово здійснюється зниження початкової (стартової) ціни оголошеного до продажу лота протягом періоду проведення електронних торгів до моменту досягнення мінімальної ціни оголошеного до продажу лота або до моменту здійснення ставки учасником, а також надбавку, розмір якої затверджений замовником та на яку мінімальна цінова пропозиція учасника, що зробив ставку, повинна перевищувати розмір найвищої цінової пропозиції. 
  8. мінімальна ціна – ціна лоту, визначена замовником, якою закінчується автоматичне покрокове зниження ціни лоту протягом періоду проведення електронних торгів, за відсутності ставки учасника.
  9. початкова (стартова) ціна – ціна лоту, визначена замовником, з якої розпочинаються електронні торги та яка діє до першого автоматичного покрокового зниження ціни лоту. Початкова (стартова) ціна лота встановлюється замовником на рівні валової балансової вартості фінансового активу або, якщо валова балансова вартість такого активу дорівнює нулю (заборгованість списана за рахунок сформованих резервів), встановлюється на рівні суми заборгованості за основним боргом (тілом кредиту) та процентами.
  10. поточна ціна лоту – ціна лоту, яка відображається в ЕТС під час всього перебігу торгів  в інтерактивному режимі реального часу та діє протягом періоду між автоматичним покроковим зниженням початкової (стартової) ціни лоту до завершення електронних торгів. 
  11. цінова пропозиція (ставка) – сума коштів, намір та можливість внесення якої декларується учасником торгів на етапі подання цінових пропозицій. Розмір цінової пропозиції повинен перевищувати не менше ніж на один крок розмір попередньої найвищої цінової пропозиції або дорівнювати поточній ціні лоту.
  12. публічний паспорт активу -  документ, що розміщується у ЕТС організатора продажу при публікації інформаційного повідомлення про електронні торги. В документі зазначається знеособлена інформація щодо активів, що входять до складу лота. Документ доступний для перегляду усім відвідувачам веб-сайту організатора. Учасники заздалегідь погоджуються із тим, що обсяг активів, що підлягатиме продажу переможцю торгів, може бути відкоригований замовником у бік зменшення через об'єктивні обставини (погашення заборгованості боржниками у період проведення електронних торгів, смерті боржника та відсутністю спадкоємців, інше тощо).   
  13. дохід з продажу – загальна сума, сплачена переможцем електронних торгів замовнику на підставі результатів електронних торгів. 
  14. пов’язана особа  -  вживається у значенні, визначеному  відповідними нормативно-правовими актами Національного банку України.

 

3. Стадії проведення електронних торгів

 3.1 Електронні Торги складаються з наступних стадій:

  • підготовка до проведення електронних торгів;
  • розміщення інформаційного повідомлення про проведення електронних торгів;
  • реєстрація учасників торгів;
  • ознайомлення з активом; 
  • проведення електронних торгів;
  • визначення переможця електронних торгів та укладання з ним договору факторингу.

 

4. Особливості використання Електронної торгової системи

 

4.1 Для коректного та стабільного функціонування ЕТС необхідно виконувати мінімальні вимоги до апаратного, програмного забезпечення та до каналу Інтернет, визначені в цих Правилах.

4.2 ЕТС забезпечує:

  • безперебійну роботу з проведення електронних торгів;
  • приймання реєстраційної інформації про участь в електронних торгах від заявника; 
  • надання учасникам необхідної інформації в зручному для сприйняття вигляді, обслуговування запитів учасників;
  • приймання, обробку та передачу інформації від учасників торгів та організатора;
  • формування та підтримку баз даних про перебіг та результати електронних торгів з фіксацією часу подання учасниками торгів пропозиції та вчинення інших дій в ЕТС;
  • захист даних та інформації від комп’ютерних вірусів;
  • наявність засобів захисту програмних інформаційних систем та додатків від DoS та DDoS атак;
  • наявність захищеного з’єднання (SSL);
  • виконання інших функції, що передбачені цими Правилами. 

4.3 Учаснику торгів та замовнику забороняється:

  • вчиняти дії, спрямовані на використання будь-яких сторонніх програмно-технічних засобів з метою проникнення в середовище операційної системи ЕТС та несанкціоновану зміну стандартного порядку роботи ЕТС (злам, атака тощо) або на дискредитацію організатора;
  • вчиняти інші дії, що створюють передумови для виникнення збоїв в роботі ЕТС.

4.4 Учасник торгів повинен вживати заходів щодо запобігання обставинам, які можуть перешкоджати функціонуванню ЕТС, зокрема забезпечити надійний антивірусний захист робочого місця та унеможливити втручання в роботу системи сторонніх осіб з робочого місця учасника. 

4.5 Організатор не несе відповідальності за будь-які затримки або перебої з виконання своїх повноважень учасниками торгів за цими Правилами, що є наслідком наступних обставин: технічних збоїв, що виникли внаслідок несправності або відмови обладнання (ПК), несправності і відмови систем зв’язку, енергопостачання тощо в учасника торгів. 

4.6 Учасник торгів приймає на себе всі ризики, пов'язані з недостатньою надійністю доступу по каналах зв'язку Інтернет (переривання зв'язку) і негарантованою пропускною здатністю каналів зв'язку Інтернет (затримки в передачі чи отриманні даних).

4.7 Організатор не несе відповідальності перед будь-якими особами за протиправне використання паролів та логінів, створених (наданих) учаснику торгів третіми особами, за умов відсутності вини організатора у отриманні третіми особами паролів та логінів організатора. 

4.8 Відповідальність організатора, зокрема, але не виключно, за недопущення затримки або перебоїв з виконання своїх повноважень учасниками торгів за цими Правилами, що є наслідком наступних обставин: технічних збоїв, що виникли внаслідок несправності або відмови обладнання (ПК), несправності і відмови систем зв’язку, енергопостачання тощо з вини організатора, встановлюються договором, що укладається між організатором та замовником.

4.9 Організатор не несе відповідальності за своєчасність відображення інформації на ПК користувача, її оброблення та використання системою електронних торгів під час організації та проведення електронних торгів та відображення їх результатів.

 

5. Підготовка до електронних торгів

 

5.1 Електронні торги проводяться організатором на підставі відповідного рішення замовника та відповідної заявки.

5.2 Оголосити електронні торги можна лише на підставі рішення відповідного колегіального органу замовника про затвердження умов продажу активів. 

5.3 На підставі відповідної заявки замовника, в ЕТС формуються лоти (лот) щодо проведення електронних торгів, в яких зазначається вся інформація, передбачена в цих Правилах.

5.4 Заявка обов’язково має містити:

  • інформацію про кредитні договори, права вимоги за якими пропонуються до продажу, а саме суму заборгованості за таким(и) договором(ами), документи, що стосуються прав вимоги, назву лоту, опис лоту, опис забезпечення (за наявності) та іншу необхідну інформацію;
  • розмір гарантійного внеску;
  • банківські реквізити замовника для сплати коштів за лот;
  • умови електронних торгів, у тому числі й щодо переліку кваліфікаційних вимог до учасників торгів та способу підтвердження відповідності встановленим вимогам; 
  • текст інформаційного повідомлення про проведення електронних торгів;
  • дату та час проведення електронних торгів (термін проведення електронних торгів);
  • початкову (стартову) ціну продажу лоту;
  • крок електронних торгів по кожному лоту;
  • загальну кількість кроків електронних торгів, на які знижується початкова (стартова) ціна продажу лоту;
  • мінімальну ціну продажу лоту;
  • особливості проведення електронних торгів (якщо такі встановлюються замовником, в тому числі щодо мінімальної кількості учасників торгів);
  • фото чи відео-матеріали, що містять зображення майна, переданого в забезпечення (за наявності);
  • відомості про замовника та його контактну особу.

 

6. Розміщення інформаційного повідомлення про проведення електронних торгів

 

6.1 Організатор, за погодженням з замовником, складає та розміщує текст інформаційного повідомлення про проведення електронних торгів на своєму веб сайті.

6.2 Інформаційне повідомлення, що розміщується на веб сайті організатора, повинно містити інформацію: 

  • найменування замовника;
  • код ЄДРПОУ замовника;
  • контактну особу замовника та його адресу електронної пошти;
  • адреса електронної пошти організатора для комунікації з учасниками торгів та замовником;
  • дату публікації електронних торгів;
  • строк прийому заявок на участь в електронних торгах;
  • дату та час початку та завершення електронних торгів;
  • номер лоту;
  • інформацію про кредитні договори, права вимоги за якими пропонуються до продажу;
  • початкову ціну лоту;
  • кількість кроків етапу зниження стартової вартості;
  • розмір гарантійного внеску, грн та строк його сплати;
  • розмір гарантійного внеску у % від мінімальної ціни продажу лоту;
  • крок електронних торгів;
  • порядок оформлення та умови участі в електронних торгах та іншу інформацію у разі необхідності;
  • мінімальну ціну продажу лоту;
  • інформацію про розмір винагороди організатора та порядок її сплати;
  • особливості проведення електронних торгів (за наявності);
  • перелік документів, що необхідно надати переможцю торгів для підтвердження; його відповідності кваліфікаційним вимогам замовника;
  • публічний паспорт активу та інші вкладення (за наявності)

6.3 У оголошенні у прикріплених файлах розміщуються ці Правила проведення електронних торгів.

 

7. Допуск осіб до участі в електронних торгах 

7.1 Юридична особа, яка виявила намір придбати лот, зобов’язана, якщо цього не було зроблено раніше, отримати статус користувача ЕТС, для чого повинна пройти первинну реєстрацію в ЕТС на веб-сайті організатора.

7.2 Для первинної реєстрації користувач надає свою реєстраційну інформацію для участі в електронних торгах, шляхом заповнення всіх полів для реєстрації, вказавши, зокрема, такі дані:

  • найменування юридичної особи;
  • код за ЄДРПОУ;
  • прізвище, ім’я та по батькові (за наявності останнього) представника юридичної особи;
  • адресу електронної пошти уповноваженої особи для комунікації з організатором або замовником;
  • номер контактного телефону уповноваженої особи;
  • реквізити рахунку для повернення Гарантійного внеску (отримувач, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер отримувача, код банку отримувача, назва банку отримувача, рахунок отримувача);
  • логін і пароль.

   1. Учасник електронних торгів повинен відповідати наступним вимогам:

  • учасник повинен мати в Банку актуальну перевірку (ідентифікацію та верифікацію), що необхідна для встановлення ділових відносин, та мати актуальний статус даних щодо компанії у Банку;
  • учасник є фінансовою установою, яка відповідно до закону має право надавати кошти у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу, та має діючу ліцензію на провадження діяльності з надання відповідних фінансових послуг щонайменше 3 роки поспіль;
  • відсутність відомостей про учасника/його учасників/кінцевих бенефіціарних власників та/або службової (посадової) особи, яку уповноважено представляти учасника під час проведення процедури проведення електронних торгів, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та в Єдиному реєстрі боржників;
  • учасник електронних торгів не може бути пов'язаною особою з Банком,  іншим учасником (учасниками) процедури проведення електронних торгів, а також з керівниками та власниками Банку до його виведення з ринку за участю держави;
  • учасник електронних торгів/його учасники/кінцеві бенефіціарні власники не можуть бути пов’язаною особою з резидентами російської федерації/республіки білорусь;
  • до учасника не застосовувались Національним банком України заходи впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність із надання небанківських фінансових послуг, уключаючи вимоги щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки);
  • учасник протягом останніх 5 років щонайменше двічі мав досвід купівлі/отримання прав вимоги за кредитними договорами, які схожі за характеристиками до кредитних договорів у лоті для продажу (за типом боржника - фізична особа/юридична особа, за типом угод - з забезпеченням, без забезпечення, за кількістю договорів у лоті - індивідуальні угоди (щодо одного кредиту) або пули / портфелі кредитних договорів);
  • відсутність судових проваджень між учасником/його учасниками/кінцевими бенефіціарними власниками та замовником, де замовник є відповідачем або позивачем;
  • відсутність негативної інформації щодо репутації учасника/його учасників/кінцевих бенефіціарних власників/пов’язаних з учасником осіб, а саме інформації щодо: фінансування тероризму та відмивання коштів, співпраці з російською федерацією/республікою білорусь, співпраці з санкційними особами або підсанкційними країнами, санкційних обмежень, банкрутства/ліквідації/припинення, судових справ про фіктивність підприємства, наявності не знятої або непогашеної у встановленому законом порядку судимості тощо.

    2. Учасник електронних торгів не може бути боржником, кінцевим бенефіціарним власником боржника, заставодавцем, поручителем або пов’язаною з ними особою за кредитними договорами, права вимоги за якими пропонуються до продажу на електронних торгах. У разі виявлення за результатами проведених електронних торгів, що переможець торгів чи його пов’язані особи є боржником, кінцевим бенефіціарним власником боржника, заставодавцем чи поручителем відносно активів, що підлягають продажу – такі активи виключаються з відповідного реєстру кредитних договорів та продажу не підлягають. При цьому сума придбання Лоту для переможця не змінюється.

    3. Для оформлення участі в електронних торгах користувач подає через веб-сайт в електронному вигляді заявку на участь в електронних торгах за кожним лотом окремо, шляхом активування позначки «ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ», сплачує гарантійний внесок (після подачі заявки користувач отримує можливість сформувати відповідну квитанцію) на рахунок організатора та виконує інші вимоги, визначені цими Правилами.

    4. У разі ненадходження гарантійного внеску на рахунок організатора, а також в інших випадках, передбачених цими Правилами, система веб-сайту не завершує реєстрацію користувача на участь в електронних торгах.

     5. Заявка про участь в електронних торгах подається виключно щодо конкретно обраного лота і не є дозволом для участі в електронних торгах за іншими лотами, та може бути подана користувачем виключно в термін, передбачений в інформаційному повідомленні про проведення електронних торгів. Після завершення зазначеного терміну заявки не приймаються.

     6. Факт реєстрації на Веб-сайті підтверджує згоду на обробку організатором персональних даних зареєстрованих учасників. Усі учасники правовідносин відповідають за порушення законодавства про захист персональних даних в межах своїх обов'язків.

7.3 Для ознайомлення з матеріалами за активами, що підлягають продажу (знеособлений реєстр активів, приклади кредитної документації із знеособленими даними та інша документація з інформацією, розкриття якої не заборонено чинним законодавством), та з шаблоном договору факторингу, який пропонується підписати з переможцем торгів, учасник електронних торгів після подачі заявки на участь в електронних торгах надсилає відповідний запит замовнику на зазначену в інформаційному повідомленні про електронні торги адресу електронної пошти, що має містити зокрема:

- номер лоту, за яким необхідне ознайомлення з матеріалами;

- найменування юридичної особи;

- код за ЄДРПОУ;

- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності останнього) представника юридичної особи;

- адресу електронної пошти уповноваженої особи для надсилання повідомлень замовником, вказаної при первинній реєстрації в ЕТС на веб-сайті організатора, згідно з п. 7.2 цих Правил;

- номер контактного телефону уповноваженої особи.

7.3.1.  Замовник надсилає організатору отриману інформацію щодо учасника електронних торгів, що надіслав запит на ознайомлення з матеріалами. Організатор протягом 1 (одного) робочого дня підтверджує замовнику подачу заявки на участь в електронних торгах таким учасником та зазначену ним інформацію.

7.3.2.   Допуск учасника електронних торгів до ознайомлення з матеріалами за активами, що підлягають продажу, здійснюється замовником у разі одночасного виконання наступних умов:

- організатором підтверджено подачу заявки на участь в електронних торгах таким учасником;

- учасник є фінансовою установою, яка відповідно до закону має право надавати кошти у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу;

- учасник не є пов'язаною особою з керівниками та власниками Банку до його виведення з ринку за участю держави;

- за учасником відсутня відмова Банку від встановлення (підтримання) ділових відносин.

7.3.3.  Допуск до ознайомлення з матеріалами здійснюється у визначений замовником спосіб - надсилання матеріалів на зазначену учасником торгів при реєстрації в ЕТС адресу електронної пошти (лише для знеособленого реєстру активів та шаблону договору факторингу) або ознайомлення в кімнаті даних. Для ознайомлення з матеріалами в кімнаті даних з учасником електронних торгів підписується договір щодо нерозголошення конфіденційної інформації.

7.4 Сплата гарантійного внеску.

7.4.1.  Розмір та строки сплати гарантійного внеску визначаються замовником та оприлюднюється в інформаційному повідомленні про проведення електронних торгів. 

7.4.2.  Учасник торгів сплачує гарантійний внесок  з його власного банківського  рахунку  на рахунок організатора. Оплата здійснюється на підставі сформованого організатором рахунку 

7.5 Один учасник має право брати участь в електронних торгах щодо необмеженої кількості лотів. 

7.6 Поданій через веб-сайт заявці на участь в електронних торгах автоматично присвоюється унікальний реєстраційний номер і фіксуються дата і час її подання.

7.7 Організатор забезпечує наявність у кожного зареєстрованого учасника електронних торгів особистого кабінету, доступ до якого здійснюється з використанням логіна та пароля такої особи, а також забезпечує відсутність втручання у процес реєстрації учасників електронних торгів чи безпідставного зволікання із такою реєстрацією.

7.8 Прийом організатором заявок на участь в електронних торгах починається з моменту розміщення інформаційного повідомлення про електронні торги на веб-сайті і закінчується в термін, вказаний в інформаційному повідомленні про електронні торги.

7.9 Організатор перевіряє виконання учасником електронних торгів вимог щодо реєстрації та подачі заявки на участь в електронних торгах, сплату гарантійного внеску на рахунок організатора, та забезпечує надання замовнику інформації щодо таких учасників електронних торгів, що міститься в особистому кабінеті на момент такого надання, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту сплати учасником гарантійного внеску, а саме:

  • найменування юридичної особи;
  • код за ЄДРПОУ;
  • прізвище, ім’я та по батькові (за наявності останнього) представника юридичної особи;
  • адресу електронної пошти уповноваженої особи для надсилання повідомлень замовником;
  • номер контактного телефону уповноваженої особи;
  • інформація щодо платника гарантійного внеску (найменування платника та код за ЄДРПОУ або іншу інформацію (за наявності));
  • дату надходження гарантійного внеску.

7.10 Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання від організатора інформації щодо учасників електронних торгів, що подали заявку на участь в електронних торгах та сплатили гарантійний внесок, повідомляє організатору про осіб, щодо яких відсутні заперечення щодо надання документів згідно з п. 7.11 цих Правил, необхідних для участі в електронних торгах. Організатор протягом 1 (одного) робочого дня повідомляє таких осіб про відповідне рішення шляхом надсилання повідомлень на адресу електронної пошти.

7.11 Учасники електронних торгів протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання від організатора повідомлення згідно з п. 7.10 цих Правил зобов’язанні надати замовнику на зазначену в інформаційному повідомленні про електронні торги адресу електронної пошти наступні документи:

  • копію ліцензій, зокрема, на право здійснення діяльності з надання коштів у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу;
  • копію повного витягу  з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) або витягу із торговельного, банківського, судового реєстру (для юридичної особи нерезидента);
  • копію рішення органу управління  про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що посвідчує та визначає повноваження керівника (представника) юридичної особи-учасника;
  • копію паспорта або інший документа, що посвідчує особу, такого керівника (представника) юридичної особи-учасника;
  • копію статуту юридичної особи-учасника;
  • запевнення, що заявник не є пов'язаною особою з Банком, а також з керівниками та власниками Банку до його виведення з ринку за участю держави;
  • відомості чи є учасник та його пов’язані особи боржником, заставодавцем чи поручителем перед Банком, підписані кваліфікованим електронним підписом представника учасника або власноручним підписом представника учасника та печаткою (за наявності) (інформація надається за формою згідно з Додатком №2);
  • в довільній формі (але обов’язково із зазначеннями ІПН фізичних осіб резидентів, ID номер для фізичних осіб нерезидентів, ідентифікаційного коду юридичної особи резидента згідно з ЄДР, реєстраційного номеру юридичної особи  у судовому/торговому реєстрах для юридичних осіб не резидентів), перелік пов’язаних осіб учасника із зазначенням підстави пов’язаності, підписаний кваліфікованим електронним підписом представника учасника або власноручним підписом представника учасника та печаткою (за наявності);
  • довідку в довільній формі про незастосування Національним банком України до учасника електронних торгів заходів впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність із надання небанківських фінансових послуг, уключаючи вимоги щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки), підписану кваліфікованим електронним підписом представника учасника або власноручним підписом представника учасника та печаткою (за наявності);
  • копії щонайменше двох укладених протягом останніх 5 років договорів факторингу на купівлю прав вимоги за кредитними договорами, які схожі за характеристиками до кредитних договорів у лоті для продажу (за типом боржника - фізична особа/юридична особа, за типом угод - з забезпеченням, без забезпечення, за кількістю договорів у лоті - індивідуальні угоди (щодо одного кредиту) або пули / портфелі кредитних договорів);
  • письмовий дозвіл замовнику на передачу інформації, документів (їх копій), в тому числі якщо така інформація є конфіденційною або містить комерційну таємницю, третім особам з метою проведення замовником аудиту учасника, підписаний кваліфікованим електронним підписом представника учасника або власноручним підписом представника учасника та печаткою (за наявності) (інформація надається за формою згідно з Додатком №3);
  • письмове підтвердження наявності правових підстав для передачі персональних даних учасників, кінцевих бенефіціарних власників та/або службової (посадової) особи, яку уповноважено представляти учасника, замовнику з правом подальшої передачі таких персональних даних третім особам з метою проведення електронних торгів та встановлення відповідності учасника визначеним кваліфікаційним вимогам, підписане кваліфікованим електронним підписом представника учасника або власноручним підписом представника учасника та печаткою (за наявності) (інформація надається за формою згідно з Додатком №4);
  • структура акціонерів учасника;
  • прізвище, ім’я, по-батькові та посади членів Наглядової ради та Правління учасника;
  • аудійована фінансова звітність учасника з примітками за останні 2 роки;
  • фінансова звітність учасника за останній 2 роки з поясненнями суттєвих змін по звітності;
  • перелік всіх діючих ліцензій, дозволів, сертифікатів, погоджень та інших дозвільних документів, отриманих учасником відповідно до вимог законодавства України для її діяльності;
  • перелік судових проваджень щодо учасника, дозволів та спорів щодо стягнення заборгованості за кредитними угодами за останні 2 роки;
  • внутрішні документи/політика учасника про взаємодію зі споживачами та роботу з проблемною заборгованістю;
  • внутрішня політика щодо управління ризиками;
  • організаційна структура учасника та інформація щодо персоналу (назви підрозділів та їх функції, штатний розпис на останню звітну дату, загальна чисельність персоналу у динаміці за останні 3 роки на кінець кожного півріччя, середня тривалість працевлаштування в компанії в розбивці за категоріям);
  • стратегія роботи учасника;
  • інші документи на вимогу замовника.

 

За умови погодження з учасником електронних торгів та замовником зазначений в цьому пункті строк надання документів може бути продовжений.

7.12 Замовник повідомляє організатора про результати розгляду документів всіх учасників та надає організатору інформацію про допуск або недопуск  кожного з учасників не пізніше 1 (одного) робочого дня до дати проведення торгів, про що організатор повідомляє всіх учасників. 

7.13 Організатор не пізніше ніж до 8:00 години дня торгів, зазначеного в інформаційному повідомленні про електронні торги, забезпечує допуск до електронних торгів усіх осіб, які виконали вимоги щодо реєстрації та подачі заявки на участь в електронних торгах, сплатили гарантійний внесок на рахунок організатора, та щодо яких наявне рішення замовника про допуск учасника до електронних торгів.

 7.14 Ризики, пов’язані з участю в електронних торгах без відповідного дозволу, ліцензії або не відповідності іншим вимогам до учасника електронних торгів, передбачених Правилами, покладаються на такого учасника.

 

8. Проведення електронних торгів

 

8.1 Електронні торги, які складаються з автоматичного покрокового зниження початкової (стартової) ціни лоту, етапів подання закритих цінових пропозицій (особливих ставок) та цінових пропозицій, проводяться окремо за кожним лотом на веб-сайті організатора. 

Торги проходять в три етапи:

(1) етап автоматичного покрокового зниження початкової (стартової) ціни лоту;

(2) етап подання закритих цінових пропозицій (особливих ставок);

(3) етап подання цінових пропозицій.  

Другий та третій етапи відбуваються паралельно один з одним. 

8.2 Тривалість електронних торгів.

      1. Тривалість електронних торгів – проміжок часу, протягом якого зареєстровані учасники торгів можуть зупинити покрокове зниження початкової (стартової) ціни лоту, подати закриту цінову пропозицію або цінову пропозицію.
      2. Інформація про тривалість електронних торгів оприлюднюється в оголошенні про проведення електронних торгів на веб-сайті організатора.

8.3 Хід електронних торгів: 

      1. Протягом часу між стартом електронних торгів та кожним наступним автоматичним покроковим зниженням початкової (стартової) ціни учасники мають право зробити ставку, що повинна бути не менше актуальної на час такої пропозиції ціни лота на веб-сайті. Після цього електронні торги переходять у режим з підвищенням ціни з можливістю подавати закриті цінові пропозиції та цінові пропозиції згідно з п. 8.3.2.-8.3.13 цих Правил. 
      2. Усі учасники електронних торгів, що були зареєстровані організатором, мають он-лайн доступ до перебігу електронних торгів та висувають свої цінові пропозиції щодо Лота. Цінова пропозиція подається через веб-сайт з кроком підвищення ставки, зазначеним в інформаційному повідомленні про електронні торги. Перша цінова пропозиція повинна бути не нижче поточної ціни лота в момент зупинки автоматичного покрокового зниження початкової (стартової) ціни продажу лота. Кожна наступна цінова пропозиція може бути подана учасником лише після перевищення його цінової пропозиції іншим учасником електронних торгів та повинна містити ціну, що на встановлений організатором крок електронних торгів вища за попередню. Моментом подання цінової пропозиції вважається зафіксований системою веб-сайту момент отримання цінової пропозиції. Зареєстрований учасник електронних торгів може у будь-який момент електронних торгів зробити відповідну цінову пропозицію.
      3. Кожен з учасників електронних торгів має можливість під час проведення електронних торгів, подати через веб-сайт закриту цінову пропозицію, незалежно від їх перебігу та кроку електронних торгів, на будь-яку суму, але не нижчу від поточної ціни лота в момент зупинки автоматичного покрокового зниження початкової (стартової) ціни лота.
      4. Кожен учасник електронних торгів може подати закриту цінову пропозицію один раз під час одних електронних торгів.
      5. У випадку, коли учасником електронних торгів було подано цінові пропозиції під час електронних торгів, закрита цінова пропозиція повинна бути вища, ніж його максимальна цінова пропозиція.
      6. У випадку, коли учасником електронних торгів під час проведення електронних торгів було перевищено його власну закриту цінову пропозицію, така закрита цінова пропозиція анулюється та не береться до уваги при визначенні переможця.
      7. Особлива ставка не може бути рівною вже вказаній особливій ставці іншого учасника електронних торгів чи кратною кроку електронних торгів.
      8. Після подання особливої ставки учасник електронних торгів може подавати інші цінові пропозиції.
      9. Факт подання особливої ставки будь-яким з учасників електронних торгів відображається в інформації про перебіг електронних торгів, що доступна усім зареєстрованим учасникам електронних торгів.
      10. Розмір поданої особливої ставки відображається в інформації про перебіг електронних торгів після її перевищення ціновою пропозицією, зробленою на етапі подання цінових пропозицій.
      11. Інформація про хід електронних торгів оновлюється одразу після внесення одним із учасників електронних торгів наступної цінової пропозиції або подання учасником електронних торгів особливої ставки.
      12. Якщо остання цінова пропозиція надійшла за 5 хвилин до завершення строку торгів, визначеному в інформаційному повідомленні, електронні торги автоматично продовжуються на 10 хвилин від часу подачі останньої цінової пропозиції. Загальна тривалість такого продовження не може тривати довше 22:00 год. того ж робочого дня.
      13. Електронні торги підлягають продовженню також у випадку, якщо остання цінова пропозиція надійшла за 5 хвилин до закінчення 10-хвилинного строку їх продовження, але не довше часу, встановленого в п. 8.3.12 цих Правил.
      14. Учасники торгів здійснюють всі дії в ЕТС під час електронних торгів з використанням власних ідентифікаційних даних, що зареєстровані в ЕТС.

8.4 ЕТС надсилає учаснику торгів через веб-сайт організатора та/або на його електронну пошту повідомлення про будь-які дії, здійснені ним на будь-якому з етапів електронних торгів на сторінці веб-сайту організатора.

8.5 Процес визначення переможця електронних торгів передбачає автоматичну оцінку всіх внесених ставок, включаючи ставку, яка зупинила автоматичне покрокове зниження початкової (стартової) ціни лоту, та формування відповідного протоколу електронних торгів, форма якого наведена в Додатку №1 до цих Правил. 

8.6 Після завершення етапу подання цінових пропозицій, учасник, що подав найвищу цінову пропозицію/закриту цінову пропозицію, вважається переможцем. 

За умови відсутності цінових пропозицій/закритих цінових пропозицій від інших учасників, учасник, що зробив ставку та зупинив автоматичне покрокове зниження початкової (стартової) ціни лоту, вважається переможцем.  

8.7 У випадку невиконання переможцем електронних торгів будь-якого із зобов’язань, передбачених п. 9.3 цих Правил, такий переможець дискваліфікується в цих торгах. В такому випадку, переможцем визначається учасник з наступною по величині закритою ціновою пропозицією (ціновою пропозицією), або учасник який зробив ставку та зупинив автоматичне покрокове зниження початкової (стартової) ціни лоту (якщо відсутні закриті цінові пропозиції (цінові пропозиції) від інших учасників). У такому випадку організатор формує відповідний протокол електронних торгів та протягом 1 (одного) робочого дня надсилає його в електронній формі замовнику та розміщує його в особистому кабінеті нового переможця торгів.

8.8 У разі невиконання наступним учасником, визначеним новим переможцем електронних торгів, будь-якого із зобов’язань, передбачених п. 9.3 цих Правил, відповідні дії повторюються для наступного учасника, що визначається згідно з п. 8.5, 8.6, 8.7 цих Правил.

8.9 Визначення переможців згідно з п. 8.7 та 8.8 цих Правил здійснюється за погодженням з замовником шляхом листування між організатором та замовником.

8.10 У разі виникнення спору відносно часу внесення учасником торгів цінової пропозиції, беруться до уваги показники часу, які містяться на веб-сайті організатора.   

8.11 Строк проведення електронних торгів закінчується в час завершення електронних торгів, який вказується в оголошенні про проведення електронних торгів.

8.12 Електронні торги визнаються такими, що не відбулись, у разі: 

     8.12.1.  відсутності щонайменше двох зареєстрованих учасників електронних торгів;

     8.12.2. ненадходження від жодного учасника електронних торгів цінової пропозиції/закритої цінової пропозиції;

     8.12.3. за рішенням замовника у одному з наступних випадків:

- відмови переможця торгів від підписання протоколу електронних торгів та/або договору з замовником (за відсутності інших учасників, від яких надійшли ставки);

- несплати переможцем торгів в установлений цими Правилами або в інформаційному повідомленні про проведення електронних торгів термін (строк) коштів за придбані на електронних торгах активи та/або несплати додаткової винагороди Організатору (за відсутності інших учасників, від яких надійшли ставки);

- відмови замовника від укладення договору про продаж з переможцем торгів, у разі його не відповідності визначеним кваліфікаційним вимогам або з інших підстав, передбачених Правилами.

8.13 Електронні торги можуть бути скасовані (відмінені та/або припинені) або зупинені на будь-якій стадії їх проведення, але до моменту укладення договору факторингу між замовником та переможцем торгів, на підставі рішення замовника, з обов’язковим  письмовим повідомленням про це організатора. У разі зупинки торгів замовник повідомляє організатора про строки поновлення торгів.

 

9. Оформлення результатів електронних торгів

 

9.1 Після проведення електронних торгів на веб-сайті відображаються відомості про їх завершення. Веб-сайт автоматично формує та розміщує протокол по лоту у день проведення таких електронних торгів або не пізніше наступного робочого дня. У протоколі зазначається інформація про: 

  • номер лоту;
  • назва лоту;
  • початкову вартість продажу;
  • запропоновані учасниками аукціону цінові пропозиції/закриті цінові пропозиції;
  • переможця торгів та його закриту цінову пропозицію/цінову пропозицію;
  • кошти, які підлягають сплаті, в тому числі, вказується розмір винагороди організатора та банківські реквізити організатора;
  • банківські реквізити замовника, на який мають бути перераховані кошти за придбані активи.

9.2 Веб-сайт у день проведення електронних торгів або не пізніше наступного робочого дня розміщує аналогічний протокол (персоніфікований) по лоту з повною інформацією про переможця в особистому кабінеті переможця, в якому, окрім інформації, вказаної у п. 9.1. цих Правил, також зазначається наступна інформація щодо переможця:

  • найменування юридичної особи;
  • код за ЄДРПОУ;
  • поштова адреса;
  • номер контактного телефону.

9.3 Переможець торгів зобов’язаний:

  • у строк до 1 робочого дня після завершення електронних торгів (або після отримання від організатора протоколу у випадках, зазначених в п. 8.7., 8.8. цих Правил) - підписати персоніфікований протокол, складений за результатами електронних торгів, та надати (надіслати) його організатору у 4 (чотирьох) примірниках;
  • у строк до 5 робочих днів після підписання протоколу замовником - перерахувати у повному обсязі кошти за придбані активи на рахунок замовника, вказаний в протоколі;  
  • у строк до 5 робочих днів після підписання протоколу замовником - перерахувати додаткову винагороду Організатору (за наявності) на його рахунок, вказаний у протоколі;
  • у строк до 5 робочих днів після підписання протоколу замовником - підписати договір факторингу із замовником.

Замовник повідомляє переможця про дату підписання ним протоколу. За умови погодження з переможцем торгів та замовником зазначені в цьому пункті строки, в тому числі для підписання договору факторингу, можуть бути продовжені, про що замовник письмово повідомляє організатора.

9.4 Організатор протягом одного робочого дня після отримання підписаного переможцем торгів персоніфікованого протоколу, затверджує такий протокол та надсилає його на адресу електронної пошти замовника.

9.5 Після отримання від організатора протоколу, підписаного переможцем, замовник здійснює перевірку переможця на відповідність кваліфікаційним вимогам, що визначені цими Правилами, та приймає рішення щодо затвердження переможця електронних торгів і підписання протоколу, про що повідомляє переможця не пізніше 90 календарних днів після підписання протоколу переможцем.

9.6 Винагорода організатора за проведення електронних торгів утримується ним з гарантійного внеску до дати укладання договору факторингу активів. У випадку недостатності внесеного гарантійного внеску переможець торгів має перерахувати організатору торгів різницю між внесеним гарантійним внеском та винагородою організатора торгів (додаткову винагороду) для повної оплати винагороди організатора торгів до дати укладання договору факторингу на рахунок, вказаний організатором торгів. Винагорода організатора не включається в рахунок суми, яку переможець торгів зобов’язаний сплатити замовнику.

9.7 У разі якщо переможець торгів з будь-яких причин не підписав протокол електронних торгів та/або не здійснив оплату у повному обсязі за активи, в тому числі не сплатив додаткову винагороду організатору, та/або не підписав договір факторингу протягом строку (терміну), встановленого цими Правилами, та/або замовником було виявлено невідповідність переможця заявленим кваліфікаційним вимогам, замовник отримує право, на власний розсуд, не повертати гарантійний внесок як визначено розділом 10 цих Правил. Про факти невиконання переможцем торгів дій, передбачених у даному пункті, замовник письмово повідомляє організатора. 

9.8 Моментом завершення процедури електронних торгів є підписання договору факторингу між замовником та переможцем торгів. Про підписання договору факторингу замовник повідомляє організатора протягом 1 (одного) робочого дня з дати такого підписання.

9.9 Протокол електронних торгів з визначенням переможця торгів, надає переможцю торгів право укласти договір факторингу по активам із замовником. Момент відступлення прав вимоги за договором факторингу переходить до переможця у разі належного виконання умов, вказаних в п. 9.3, 9.6 та 9.8 цих Правил, та відповідно до чинного законодавства України і умов договору факторингу. 

9.10 Облік та зберігання оригіналів протоколів здійснюється спільно організатором та замовником.

 

10. Повернення гарантійних внесків 

 

10.1 Повернення сплачених гарантійних внесків учасникам торгів, що не перемогли в електронних торгах, здійснюється організатором протягом 3 (трьох) робочих днів з дня підписання договору факторингу, та протягом 3 (трьох) робочих днів у випадку скасування електронних торгів або визнання їх такими, що не відбулися. У випадку зазначення в реквізитах учасником не повної (недостовірної) інформації про банківські реквізити, організатор не несе відповідальності за порушення строку повернення гарантійного внеску.

10.2 Повернення сплачених гарантійних внесків учасникам електронних торгів, які не подавали цінових пропозицій (закритих цінових пропозицій),  здійснюється організатором протягом 3 (трьох) робочих днів з дня формування протоколу.

10.3 Організатор перераховує залишок гарантійного внеску переможця (після вирахування з такого гарантійного внеску розміру винагороди організатора) на рахунок переможця, зазначений в його особистому кабінеті, протягом 3 (трьох) робочих днів після підписання договору факторингу (за умови повної оплати переможцем за придбані активи (Лот)).

10.4 Організатор повертає гарантійні внески учасникам, щодо яких від замовника надійшло рішення про недопуск до електронних торгів, протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання відповідного рішення від замовника.

10.5 Організатор повертає гарантійні внески учасникам на підставі їх заяви у разі зупинки електронних торгів на підставі рішення Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання відповідного заяви від учасника.

10.6 Гарантійний внесок не повертається переможцю торгів, якщо переможець торгів з будь-яких причин протягом строку, визначеного цими Правилами:

10.6.1 не підписав протокол електронних торгів, та/або;

10.6.2 не здійснив оплату у повному обсязі за активи, та/або;

10.6.3 не здійснив сплату додаткової винагороди організатору, та/або;

10.6.4 не підписав договір факторингу щодо активів протягом строку, встановленого у Правилах, та/або; 

10.6.5 у разі встановлення замовником, що переможець торгів не відповідає заявленим кваліфікаційним вимогам. 

У наведених випадках організатор здійснює переказ відповідних сум гарантійного (-их) внеску (-ів) на користь замовника протягом 1 (одного) робочого дня.

 

11. Вирішення спорів

 

11.1 Спори, пов'язані з реалізацією вимог цих Правил, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

 

12. Інші положення

12.1 Організатор, замовник та учасники погодили, що під час виконання умов цих Правил листування, обмін інформацією та документами (їх копіями), що здійснюється у випадках передбачених цими Правилами здійснюється за допомогою засобів електронної пошти:

- учасників, вказаної при первинній реєстрації в ЕТС на веб-сайті організатора, згідно з п. 7.2 цих Правил;

- замовника, вказаної в інформаційному повідомленні згідно з п. 6.2 цих Правил (для комунікації з учасниками електронних торгів) та в укладеному між організатором та замовником Договорі про співпрацю з організації та проведення електронних торгів (для комунікації з організатором);

- організатора, вказаної в інформаційному повідомленні згідно з п. 6.2 цих Правил (для комунікації з учасниками електронних торгів) та в укладеному між організатором та замовником Договорі про співпрацю з організації та проведення електронних торгів (для комунікації із замовником). 

 

 

 

 

Додаток №1 до Правил проведення відкритих торгів (аукціону)

в електронній формі з продажу активів

АТ КБ «ПриватБанк»»

 

ПРОТОКОЛ №_______ ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ 

 

Дата та час початку торгів: 

 

__.__.____ 09:00

Дата та час завершення торгів: 

__.__.____ 18:00

Реєстраційний номер лота: 

 

Найменування активів: 

 

Місцезнаходження майна: 

 

Стартова ціна: 

________________ грн. 

Ціна продажу: 

________________ грн. 

Сума сплаченого гарантійного внеску: 

________________ грн. 

Цінові пропозиції учасників: 

Учасник: _, час: ____-__-__ __:__:__, 

цінова пропозиція: _____________ грн. 

 

Переможець торгів: 

 

Учасник: _ 

Назва: _________________

ЄДРПОУ: _____________

 

Адреса:__________________________________

через представника: 

 

Підстава визначення переможця:

 ________________________
 

Загальний розмір винагороди 

Організатору торгів: 

________________________ 
 

Розмір додаткової винагороди 

Організатору торгів: 

 

_____________ грн. 

Реквізити рахунку Організатора 

торгів: 

 

Отримувач : ________________________________

Міністерства юстиції України, рахунок отримувача: _________________________, код отримувача

(ЄДРПОУ): 39958500, банк ___________________, код банку(МФО): _______________,

Призначення платежу: додаткова винагорода

організатора; в т.ч. ПДВ

Сума, яку необхідно перерахувати на 

рахунок замовника: 

 ____________ грн. 

 Реквізити рахунку продавця: 

 

Отримувач: АТ КБ «ПРИВАТБАНК», 

рахунок отримувача: UA_____________________ 

АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 

МФО: 305299 

код отримувача(ЄДРПОУ): 14360570, 

призначення платежу: Кошти за придбання ____________ 

прот. № ________ від __.__.____, лот № ______ , ЄДРВП № , 

переможець: ________________________________

 

Різниця між сумою гарантійного 

внеску та сумою оплати послуг 

організатору, має бути сплачена 

Переможцю Організатором:

____________ грн.  

Адреса для надсилання протоколу Організатору: 

01001, м. Київ, вул. Стрілецька, б. 4-6 

 

Електронна пошта:___________

 

Протокол сформовано: 

 

 

__.__.____ __:__:__ 

 

Переможець: ____________

 

 

_________________________

    М.П. (за няавності)

 

Організатор торгів: 

 

 

_________________________

    М.П. (за няавності)

 

Замовник:

 

_________________________

    М.П. (за няавності)

 
  

Сторінка 2 / 2, протокол №______ електронних торгів по лоту №______

 

 

 

 

 

 

Додаток №2 до Правил відкритих торгів (аукціону)

в електронній формі з продажу активів

АТ КБ «ПриватБанк»

 

ІНФОРМАЦІЯ ЧИ Є УЧАСНИК ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ ТА ЙОГО ПОВ’ЯЗАНІ ОСОБИ БОРЖНИКОМ, ЗАСТАВОДАВЦЕМ ЧИ ПОРУЧИТЕЛЕМ ПЕРЕД БАНКОМ

    Найменування особи*        Зазначення виду зв’язку
(Боржник/ заставодавець/ поручитель)   

        Номер та дата кредитного договору, за яким особа

      є Боржником, заставодавцем чи поручителем     

____________  ____________  ________________________

 

* із зазначеннями ІПН фізичних осіб резидентів, ID номер для фізичних осіб нерезидентів, ідентифікаційного коду юридичної особи резидента згідно з ЄДР, реєстраційного номеру юридичної особи  у судовому/торговому реєстрах для юридичних осіб не резидентів.

 

Запевняю, що наданий перелік осіб та зазначена по ним інформація є вичерпною.

 

Уповноважений представник «_____________»

Посада: 

ПІБ:
Підпис:                                                                                             Дата:

 

 

 

 

 

Додаток №3 до Правил відкритих торгів (аукціону)

в електронній формі з продажу активів

АТ КБ «ПриватБанк»

 

ДОЗВІЛ ЗАМОВНИКУ НА ПЕРЕДАЧУ (РОЗКРИТТЯ) ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА Є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ АБО МІСТИТЬ КОМЕРЦІЙНУ ТАЄМНИЦЮ

 

Підписанням цього дозволу (далі - Дозвіл) ________________________________________________, в особі ____________________________________________________________, який(а) діє на підставі ____________________________________________________________ (далі - Учасник), надає АТ КБ “ПриватБанк” (далі - Банк) дозвіл здійснювати розкриття третім особам будь-якої інформації, яка є конфіденційною або містить комерційну таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, яку отримав Банк в ході виконання вимог Правил відкритих торгів (аукціону) в електронній формі з продажу активів АТ КБ «ПриватБанк» (далі - Правила), а також Учасник надає дозвіл на передачу на запити третіх осіб документів (їх копій), пов'язаних з виконанням вимог Правил.

Дозвіл надається з метою проведення Банком аудиту Учасника.

Учасник усвідомлює та згоден, що передача Інформації третім особам здійснюватиметься за допомогою поштових відправлень на поштову адресу третіх осіб, засобами електронної пошти незахищеними каналами зв’язку в мережі Інтернет на адресу електронної пошти третіх осіб і передана таким способом інформація може стати загальнодоступною. Учасник звільняє Банк від будь-якої пов’язаної із цим відповідальності.

 

Уповноважений представник «_____________»

Посада: 

 

ПІБ:
Підпис:                                                                                             Дата:

 

 

 

 

 

Додаток №4 до Правил відкритих торгів (аукціону)

в електронній формі з продажу активів

АТ КБ «ПриватБанк»

 

ЗАЯВА ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ПРАВОВИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

 

_________________(найменування Учасника)_________________ (далі - Учасник) даною заявою підтверджує, що Учасник отримав усі необхідні згоди суб’єктів персональних даних чи має інші правові підстави, що уповноважують АТ КБ “ПриватБанк” (далі - Банк)  передавати персональні дані кінцевих бенефіціарних власників та/або службової (посадової) особи, яку уповноважено представляти Учасника, третім особам з метою проведення електронних торгів та встановлення відповідності Учасника визначеним кваліфікаційним вимогам.

У зв’язку з вищевикладеним, відповідальність за порушення Банком законодавства у сфері захисту персональних даних, а саме - щодо передачі персональних даних кінцевих бенефіціарних власників та/або службової (посадової) особи, яку уповноважено представляти Учасника, третім особам, несе Учасник.

 

Уповноважений представник «_____________»

Посада: 

 

ПІБ:
Підпис:                                                                                             Дата:”

 

 

 

РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

 

ЗАМОВНИК:

ОРГАНІЗАТОР:

____________________________         

 

Державне підприємство «СЕТАМ»

[РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ]

[РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ]