Принтер HP-Deskjet 1050
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 95502
Дата проведення аукціону: 28 Серпня 2015 09:00
Дата закінчення торгів: 28 Серпня 2015 18:00
Дата закінчення подання заявок: 28 Серпня 2015 09:00
Стартова ціна: 500.00 грн.
Гарантійний внесок: 0.00 грн.
Крок аукціону: 25.00 грн.
Область: Івано-Франківська обл.
Місцезнаходження майна: Івано-Франківська обл., Калуш, вул. Пушкіна, будинок 8
Дата публікації: 21 Серпня 2015 13:56
Протокол торгів: Протокол
28 Серпня 2015 13:12:56
Учасник 1
525.00 грн.
28 Серпня 2015 10:38:20
Учасник 3
500.00 грн.
Провадження 44946234
Додатковий опис

Принтер HP - Deskjet 1050 A PRINT SCAN COPY, сірого кольору, в робочому стані. 

Принтер HP - Deskjet 1050 A PRINT SCAN COPY, сірого кольору, в робочому стані. 

Реєстраційний номер лота: 95502
Категорія: Оргтехніка
Відомості про обтяження майна:

1. Постанова про відкриття виконавчого провадження, 24094245, 31.01.2011, ВДВС Болехівського МУЮ

2. Постанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 31529504, 29.10.2012, ВДВС Болехівського МУЮ

3. Постанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 28.10.20013 року, ВДВС Болехівського МУЮ


Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відмовився 22 Серпня 2015 18:53:05
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 23 Серпня 2015 11:54:00
  • Учасник 3 Відмовився 24 Серпня 2015 12:08:46
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 27 Серпня 2015 19:27:25
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Ватилик Ольга Іванівна, тел.0669956783

Оглянути описане й арештоване майно можна з 09.00 год. до 17.00 год. за адресою: Івано-Франківська обл., Калуш, вул. Пушкіна, будинок 8


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну добу до закінчення електронних торгів
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1. Зареєструватися в системі «СЕТАМ»;
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів;
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів;

Електронні торги відбуваються у відповідності до Порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 2710/5 від 2212.2015

Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Болехівський міський відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області