Провадження
45175245
Додатковий опис
Шини гумові пневматичні, для легкових автомобілів, бувші у використанні, розміром 195/70R15 торгівельної марки «KormoranVanprob2», 2 штуки
Шини гумові пневматичні, для легкових автомобілів, бувші у використанні, розміром 195/70R15 торгівельної марки «KormoranVanprob2», 2 штуки
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відмовився
19 Липня 2015 17:45:40
-
Учасник 2
Відхилено - несплата гарантійного внеску
19 Липня 2015 21:51:36
-
Учасник 3
Відхилено - несплата гарантійного внеску
20 Липня 2015 11:59:33
-
Учасник 4
Відхилено - несплата гарантійного внеску
22 Липня 2015 09:41:42
-
Учасник 5
Відмовився
23 Липня 2015 07:56:25
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Робочі дні з 9.00 по 18.00
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Ужгородський міський відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області.