Майнові права інтелектуальної власності, а саме: торговельна марка «X-SHOP», порядковий номер реєстрації: 163606, дата реєстрації: 12.11.2012.
Стан аукціона: Реєстрація учасників
Номер лоту: 587259
Дата проведення аукціону: 30 Жовтня 2025 09:00
Дата закінчення торгів: 30 Жовтня 2025 18:00
Дата закінчення подання заявок: 30 Жовтня 2025 08:00
Стартова ціна: 15 950.85 грн.
Гарантійний внесок: 797.54 грн.
Крок аукціону: 478.53 грн.
Область: Запорізька обл.
Місцезнаходження майна:

м. Запоріжжя, вул. Кругова, буд. 165

Дата публікації: 10 Жовтня 2025 17:13
Провадження 78739134

Майнові права інтелектуальної власності, а саме: торговельна марка «X-SHOP», порядковий номер реєстрації: 163606, дата реєстрації: 12.11.2012.

Перелік товарів та послуг, для яких зареєстрована торгівельна марка:

Клас 35: реклама; керування справами; ділове адміністрування; канцелярські роботи; агентства комерційного інформування; адміністративне обробляння замовлень на купівлю; аналізування собівартості; керування справами артистів-виконавців; аукціонний продаж; бухгалтерський облік; вивчання ринку; визначання громадської думки; випробовування (тестування) психологічне для відбирання працівників; влаштовування виставок на комерційні або рекламні потреби; послуги телефонних відповідачів для відсутніх абонентів; влаштовування ярмарків на комерційні або рекламні потреби; передплачування газет (посередництво); керування справами в готелях; демонстрування товарів; ділове досліджування; ділове інформування; ділове оцінювання; ділове розвідування; ділові довідки; множення документів; допомога в керуванні справами; досліджування ринкове; економічне прогнозування; експертування на ділову успішність; записування повідомин; представляння продуктів через засоби комунікації з метою роздрібного продажу; збирання інформації до комп'ютерних баз даних; збирання статистичних даних; складання звітів про стан рахунків; послуги щодо зв'язків з громадськістю; розповсюджування зразків; імпортно-експортні агентства; інвойсування; наймання (прокат) канцелярських машин і обладнання; допомога у комерційному або промисловому керуванні; дорадча допомога в діловому керуванні; комерційне керування ліцензуванням товарів і послуг для інших; керування комп'ютерними файлами; консультування щодо керування справами; поради щодо налагоджування і керування справами; комерційна інформація і консультації для споживачів (центри підтримки споживачів); комплектування штату працівників; упорядковування (систематизування) інформації комп'ютерних баз даних; консультування фахове щодо підприємництва; консультування щодо налагоджування справ; консультування щодо штату працівників; послуги манекенників для рекламування або сприяння продажеві; машинописні роботи; написання рекламних текстів; обробляння текстів; послуги щодо огляду преси; оновлювання, коригування та удосконалювання рекламних матеріалів; оформляння вітрин; перевіряння рахунків (аудит); передплачування телекомунікаційних послуг для інших; послуги щодо переміщування підприємств (релокація); готування платіжних документів; складання податкових декларацій; послуги з розміщування рекламних матеріалів; послуги із укладання субдоговорів (комерційна допомога); послуги з постачання для інших (закуповування товарів та надавання постачальницьких послуг іншим фірмам); послуги стенографістів; послуги з порівнювання цін; пошук спонсорів; служби працевлаштовування; публікування рекламних текстів; радіорекламування; реклама поштою; наймання (орендування) місця на рекламу; наймання рекламного часу на засобах інформування; рекламні агентства; наймання (прокат) рекламних матеріалів; розповсюджування рекламних матеріалів; готування рекламних смуг; рекламування через комп'ютерну мережу; розклеювання афіш, об'яв; розміщування об'яв поза приміщеннями; розсилання поштою рекламних матеріалів; сприяння продажеві (посередництво); телевізійне рекламування; наймання (прокат) торговельних автоматів; наймання (прокат) фотокопіювальної техніки; послуги щодо фотокопіювання; шукання відомостей (інформації, даних) в комп'ютерних файлах для інших.

Згідно з даними спеціальної інформаційної системи Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій очікувана дата закінчення строку дії свідоцтва - 16.01.2022. Заявка на реєстрацію торговельної марки зареєстрована 16.01.2012 за порядковим номером - m201200504. Станом на теперішній час свідоцтво діюче згідно з даними зазначеної спеціальної інформаційної системи УКРНОІВІ. Також в спеціальній інформаційній системі УКРНОІВІ відсутні відомості про сплату власником торговельної марки (боржником) збору за продовження строку дії свідоцтва. З вказаною інформацією можливо ознайомитися за посиланням: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1005318/

Відповідно до ст. 496 Цивільного кодексу України майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку є чинними протягом десяти років з дати подання заявки на торговельну марку в установленому законом порядку, якщо інше не встановлено законом. Зазначений строк може бути продовженим щоразу на десять років у порядку, встановленому законом.

Звертаємо увагу! Абзацами другим та третім пункту 1 частини першої Закону України «Про захист інтересів осіб у сфері інтелектуальної власності під час дії воєнного стану, введеного у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України» від 01.04.2022 № 2174-IX передбачено, що у разі якщо початок перебігу строку продовження дії свідоцтва на торговельну марку, строку продовження чи підтримання чинності майнових прав інтелектуальної власності на об’єкт інтелектуальної власності припадає на день введення в Україні воєнного стану чи на іншу дату під час дії воєнного стану, відповідна дія щодо продовження строку дії свідоцтва на торговельну марку, продовження чи підтримання чинності майнових прав інтелектуальної власності на об’єкт інтелектуальної власності вважається вчиненою особою вчасно, якщо вона вчинена не пізніше 90 днів з дня, наступного за днем припинення чи скасування воєнного стану.

Майнові права інтелектуальної власності, строк чинності яких спливає на день введення в Україні воєнного стану або під час дії воєнного стану, залишаються чинними до дня, наступного за днем припинення чи скасування воєнного стану. З дня, наступного за днем припинення чи скасування воєнного стану, чинність майнових прав інтелектуальної власності може бути продовжена у встановленому порядку з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Відповідно до Закону України "Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про захист інтересів осіб у сфері інтелектуальної власності під час дії воєнного стану, введеного у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України" №4362-IX від 16.04.2025 (дата набрання чинності - 31.05.2025) збір за продовження строку дії свідоцтва України на торговельну марку, передбачений Законом України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг", строк сплати якого настав під час чинності Закону України "Про захист інтересів осіб у сфері інтелектуальної власності під час дії воєнного стану, введеного у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України" та який не було сплачено до дня набрання чинності цим Законом, вважається сплаченим вчасно, якщо його буде сплачено протягом сімдесяти п’яти днів з дня набрання чинності цим Законом.

За даними бази СІС збір за продовження строку дії свідоцтва України на торговельну марку №163606 (дата реєстрації знаку 12.11.2012) протягом 75 днів з дня набрання чинності Законом №4362-ІХ не сплачено. Отже, свідоцтво України на торговельну марку №163606 може бути припинено після зняття арешту.

Торговельна марка належить боржнику на праві власності.

Реєстраційний номер лота: 587259
Категорія: Інше
Відомості про обтяження майна:

Арешт рухомого майна №32073963, постанова про арешт майна боржника ЗВП №78739134 від 30.07.2025, приватний виконавець виконавчого округу Запорізької області Шавлукова Заіра Арсенівна.


Вкладення відсутнє

Список учасників:

Немає учасників

Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Малюк Дмитро Сергійович, +380674033600


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Шавлукова Заіра Арсенівна (ПВ), виконавчий округ - Запорізька обл., номер посвідчення 0377