Провадження
74329192
Суглинок (цегельно -черепна сировина), об'ємом 114,814 метрів кубічних, рік видубування невизначений, експертний аналіз фізичного зносу:природні копалини, що були незаконно, самовільно добуті, неналежно зберігалися, характеристика фізичного стану-знаходиться в задовільному стані та придатний до використання. Суглинок (цегельно -черепна сировина), об'ємом 114,814 метрів кубічних кофісковане майно за рішенням Зборівський районний суд Тернопільської області 23.01.2024 року,справа №599/90/24.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
Немає учасників
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Покиньборода Оксана Анатоліївна 0975868087
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Бережанський відділ державної виконавчої служби Тернопільського району Тернопільської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції