Провадження
66184013
Сума податків та зборів, що підлягають сплаті при переміщенні майна через митний кордон України
6260.87
Стоматологічна бормашина в комплекті зі стійкою та кріслом, торгівельної марки «Castellini», модель «Thesi 2», 2003 р.в., б/в, в неробочому стані, розкомплектована, в розібраному стані, 1 шт.
Мийна дезінфікуюча машина для інструменту торгівельної марки «Smeg WD2050D», потужність 3,3 кВт, б/в, технічний стан не відомий, 1 шт.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Очікує підтвердження
19 Листопада 2024 19:40:56
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Роман Ігор Миколайович, тел. +380509947117
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції