Час серверу:
м. Київ, вул. Антоновича, 127
Рухоме майно (столи більярдні) у кількості 3 од.
Адреса зберігання: м. Київ, вул. Антоновича, 127.
1. Перелік рухомого майна та його опис знаходиться в розділі "Вкладення".
2. Початкова (стартова) ціна продажу Майна (Лота) на Електронних торгах становить – 76 080,00 грн. (сімдесят шість тисяч вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 12 680,00 грн.
3. Порядок оформлення участі Учасників Електронних торгів у цих торгах визначається Порядком.
4. Витрати, пов’язані з оплатою послуг Організатора (у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (Лоту) з урахуванням податку на додану вартість), покладаються на Переможця Електронних торгів. Додатково на Переможця Електронних торгів покладаються витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (оплата нотаріальних послуг при посвідченні договору купівлі-продажу Майна, сплата адміністративного збору за реєстрацію права власності та інших речових прав на Майно (за наявності), сплата податків і зборів, пов’язаних з укладенням договору купівлі-продажу Майна, та ін.).
5. Нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу Майна оформляється у нотаріусів-партнерів, з якими Замовником встановлено взаємодію (електронний реєстр нотаріусів-партнерів розміщений на сайті Замовника за посиланням: https://www.eximb.com/ua/bank/partners/notary.html).
6. Повний розрахунок Переможцем Електронних торгів за придбане на Електронних торгах Майно, включаючи оплату послуг Організатора, повинен бути здійснений у строк 10 (десять) робочих днів з дня розміщення Організатором протоколу Електронних торгів на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на Електронних торгах Майно, Переможець повинен відкрити рахунок у АТ «Укрексімбанк», розмістити на ньому грошові кошти в сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснити (ініціювати) переказ грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника.
7. За результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір купівлі-продажу Майна.
8. Договір купівлі-продажу Майна між Замовником та Переможцем укладається протягом 30 (тридцяти) [1] робочих днів з дня, наступного за днем проведення Електронних торгів, але не раніше повного розрахунку Переможцем Електронних торгів за придбане на цих торгах Майно, включаючи оплату послуг Організатора. Строк укладення договору купівлі-продажу Майна може бути продовжений за домовленістю сторін, але не пізніше дати закінчення строку дії звіту суб'єкта оціночної діяльності, у якому визначена ринкова вартість Майна.
9. Право власності на Майно, що є нерухомим майном, виникає у Переможця з моменту державної реєстрації права власності на таке майно.
10. Замовник не нестиме будь-якої відповідальності за знаходження та/або виявлення на/в Майні, що підлягає продажу, вибухонебезпечних предметів, а саме: будь-яких пристроїв, засобів, підозрілих предметів, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати, вибухових речовин, боєприпасів, мін, ракет, авіаційних бомб, артилерійських та танкових снарядів, ручних гранат, саморобних вибухових пристроїв тощо), а також за розмінування вищезазначених вибухонебезпечних предметів.
11. Умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками Електронних торгів Гарантійних внесків визначається Порядком.
12. Електронні торги можуть бути скасовані (відмінені та/або припинені) Замовником на будь-якому етапі його проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу. Замовник має право відмовитись від укладання договору купівлі-продажу з підстав, визначених Замовником на власний розсуд, без надання будь-яких пояснень і без будь-якої відповідальності для Замовника, шляхом направлення Організатору офіційного листа про скасування торгів.
13. Рішення покупця про придбання Майна має гуртуватись на підставі його власної оцінки щодо Майна, після ознайомлення з Майном за місцем його знаходження, а також з правовстановлюючими та іншими документами на Майно. Замовник не несе відповідальності за рішення покупця про придбання Майна, та його наслідки, яке ґрунтується виключно на інформації про Майно, що міститься в оголошенні про продаж Лота.
14. Переможцем Електронних торгів може бути особа, яка відповідно до чинного законодавства України може набувати у власність відповідне Майно.
15. Для проведення перевірки та визначення можливості укладення договору купівлі-продажу Переможець надає Замовнику документи, зокрема, але не виключно, у відповідності до переліку, наведеного нижче:
Перелік документів, що надаються Переможцем Електронних торгів та вимоги до їх оформлення:
1) Переможець Електронних торгів (резидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Організатором на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою/копія іншого документа, що підтверджує такий факт), засвідчені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця Електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця Електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), засвідчені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця Електронних торгів (за наявності) – для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця Електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця Електронних торгів (засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
2) Переможець Електронних торгів (нерезидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Організатором на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), підпис на яких засвідчено нотаріально:
• витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
- копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
- копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб);
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
3) Переможець Електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
- довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).
[1] - Кількість днів, встановлюється Замовником у відповідному рішенні про затвердження умов продажу Майна.
Список учасників:
Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел. (050) 620 12 29, smikhnenko@eximb.com