Провадження
75574268
"WIFI MODEM 4G LTE":WIFI KEY: 1234567890, Router IP:192.168.100.1, б/в, чорного кольору, без сім картки мобільного оператору та зарядного пристрою до нього.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1 - Дутчак Михайло Юрійович
Відхилено - несплата гарантійного внеску
30 Липня 2024 22:14:35
-
Учасник 2 - накорьонок юрій миколайович
Переможець
2 Серпня 2024 19:03:57
-
Учасник 3 - Остапенко Денис Ігоревич
Повернено
2 Серпня 2024 23:42:40
-
Учасник 4 - сiренко сергiй григорoвич
Відхилено - несплата гарантійного внеску
5 Серпня 2024 11:35:08
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Кишинський Олександр Олексійович, телефон 0671656378
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Балаклійський відділ державної виконавчої служби в Ізюмському районі Харківської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції