Провадження
74513158
Марка легкового авто
DAEWOO
Модель
Nexia 1.5
Pік випуску
1997
Колір
чорний
Oб'єм двигуна, см. куб.
1498
Номер кузову
KLATF19Y1VB131708
Вид пального
Бензин
Пробіг
Комплектація
Додаткові відомості
Передній бампер автомобіля пошкоджений, задні ліві двері погнуті, розбите лобове скло, дзеркала задного виду прикручені саморізами.Відсутня АКБ неможливо визначити показники одометра. Наявний техталон та ключі.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Очікує підтвердження
26 Червня 2024 01:24:56
-
Учасник 2
Очікує підтвердження
29 Червня 2024 10:52:47
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Савченко Віра Михайлівна 04653 21659
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Борзнянський відділ державної виконавчої служби у Ніжинському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції