Провадження
47991062
Боржник є платником ПДВ
Так
- Комп’ютерні столи сірого кольору у кількості 4 шт.
- Офісні крісла у кількості 7 шт., 6 шт. чорного кольору, 1 шт. бежевого кольору
- Комп’ютерні крісла у кількості 4 шт., 2 шт. чорного кольору, 1 шт. бежевого кольору, 1 шт. чорного кольору з червоною смужкою
- Шафи сірого кольору під документами у кількості 2 шт.
- Принтери моделі Canon L11121E у кількості 2 шт.
- Принтер моделі Canon L10517 у кількості 1 шт.
- Принтер моделі Canon MF 3228 у кількості 1 шт.
- Samsung CM710n сірого кольору у кількості 2 шт.
- Монітор Philips 199v чорного кольору у кількості 1 шт.
- Монітор Msi Gzu series чорного кольору у кількості 1 шт.
- Монітор Samsung 931c чорного кольору у кількості 1 шт.
- Монітор Samsung s22p 300ny чорного кольору у кількості 1 шт.
- Системний блок Logic Power чорного кольору у кількості 1 шт.
- Системний блок AG чорного кольору у кількості 1 шт.
- Системний блок AG чорного кольору (Monise) у кількості 1 шт.
- Системний блок BTS чорного кольору у кількості 1 шт.
- Системний блок VINEA чорного кольору у кількості 1 шт.
- Системний блок Asus чорного кольору у кількості 1 шт.
- Комп’ютерні клавіатури у кількост 5 шт., 4 шт. Cenius, 1 шт. біла KFKEA4XT
- Комп’ютерні мишки у кількості 5 шт.
- Сейф сірого кольору у кількості 1 шт.
- Чорного кольору ETN Powerware 5110 у кількості 1 шт.
- Обігрівачі Roinberg білого кольору у кількості 2 шт.
- Модем D-Link PES-1005D у кількості 1 шт.
- Модем D-Link TL SF 1005D у кількост 1 шт.
- Комп’ютерна колонка Cenius у кількості 1 шт.
- Письмові столи у кількості 2 шт., 1 шт. з шухлядами, 1 шт. без шухляд, сірого кольору
- Кондиціонер Dekker, наявний пульт, білого кольору у кількост 1 шт.
- Переноски (подовжувачі) у кількості 7 шт.
- Підставки під системні блоки у кількості 4 шт., сірого кольору
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
1 Червня 2024 09:53:17
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Пшеничний Богдан Ярославович, +38(066)9925762
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Івано-Франківський відділ державної виконавчої служби в Івано-Франківському районі Івано-Франківської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції