Добровільний продаж. Неж. будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями) (1261,9 кв.м), зем. діл., (1033 кв.м), КН: 5310136400:09:006:0022, система охоронної сигналізації, за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65
Стан аукціона: Складання акту
Номер лоту: 547795
Дата проведення аукціону: 18 Квітня 2024 09:00
Дата закінчення торгів: 18 Квітня 2024 18:00
Дата закінчення подання заявок: 17 Квітня 2024 09:00
Стартова ціна: 8 828 400.00 грн.
Гарантійний внесок: 882 840.00 грн.
Крок аукціону: 88 284.00 грн.
Область: Полтавська обл.
Місцезнаходження майна:

м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65

Дата публікації: 19 Березня 2024 14:53
Протокол торгів: Протокол
Переможець
Учасник 6
8 916 684.00 грн.
18 Квітня 2024 17:27:42
Учасник 6
8 916 684.00 грн.
18 Квітня 2024 12:16:49
Учасник 7
8 828 400.00 грн.
Кадастровий номер земельної ділянки 5310136400:09:006:0022
Предмет іпотеки Ні

Нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), заг.пл. 1261,9 кв.м., земельна ділянка, заг.пл. 1033 кв.м., КН 5310136400:09:006:0022, система охоронної сигналізації, що знаходяться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65.

Нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), заг.пл. 1261,9 кв.м.,що знаходиться за адресою:м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65 та в цілому складається з: А-2 - нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), №1-7 - огорожа, №8 – замощення.
Земельна ділянка, заг.пл. 1033 кв.м., КН 5310136400:09:006:0022, що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65, цільове призначення: для експлуатації та обслуговування аптечного закладу з офісними приміщеннями та даховою теплогенераторною.
Рухоме майно, а саме: система охоронної сигналізації, що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65.
Нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), заг.пл. 1261,9 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65 та в цілому складається з: А-2 - нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), №1-7 - огорожа, №8 – замощення, що знаходиться на земельній ділянці, наданій для експлуатації та обслуговування аптечного закладу з офісними приміщеннями та даховою теплогенераторною, загальною площею 1033 кв.м., кадастровий номер 5310136400:09:006:0022, належить Банку на праві власності на підставі Свідоцтва про право власності від 27.03.2014, посвідченого Шимка О.М., приватним нотаріусом Полтавського міського нотаріального округу Полтавської області, зареєстровано в реєстрі за №1080, що підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень, виданого Шимка О.М., приватним нотаріусом Полтавського міського нотаріального округу Полтавської області 27.03.2014, індексний номер витягу 19650148.
Земельна ділянка, заг.пл. 1033 кв.м., кадастровий номер 5310136400:09:006:0022, що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65, цільове призначення: для експлуатації та обслуговування аптечного закладу з офісними приміщеннями та даховою теплогенераторною, належить Банку на праві власності на підставі Свідоцтва про право власності від 27.03.2014, посвідченого Шимка О.М., приватним нотаріусом Полтавського міського нотаріального округу Полтавської області, зареєстровано в реєстрі за №1081, що підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень, виданого Шимка О.М., приватним нотаріусом Полтавського міського нотаріального округу Полтавської області 27.03.2014, індексний номер витягу 19650148.

Технічні характеристики:
Нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), заг.пл. 1261,9 кв.м.,що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65 та в цілому складається з: А-2 - нежитлова будівля (аптечний заклад з офісними приміщеннями), №1-7 - огорожа, №8 – замощення.
Рік будівництва – 2007;
Конструктивні елементи будівлі:
Фундамент – стрічковий з бетонних блоків; стіни і перегородки – червона цегла, поштукатурені і пофарбовані; перекриття – залізобетонні плити; покрівля – металева черепиця; двері – дерев’яні пофарбовані; вікна – металопластикові. Внутрішні інженерні мережі – електропостачання, водопостачання, водовідведення, газопостачання.
Кількість рівнів: 3 рівні: підв., 1,2 пов.
- підвал - 416,5 кв.м.
-1-й поверх - 455,4 кв.м.
-2-й поверх - 390,0 кв.м.
Висота приміщень - Пд., 1 пов, -3,0 м; 2 пов. – 2,55 м.
Висота будівлі - 6,15 м.
Будівля оснащена вантажним ліфтом з 1 поверху до підвалу (мотор в неробочому стані).
Будівля не використовується за призначенням і перебуває у задовільному технічному стані.
Місцерозташування будівлі є досить вдалим. Будівля від фасаду і в глиб території, земельна ділянка знаходиться на першій лінії - відразу два фасади на дві основні вилиці району і міста – вул.Решетилівська (колишня Маршала Бірюзова) – вул.Ковпака (нині Героїв ОУН, що переходить в вул.Чумацький шлях).
Відносна близькість транспортних розв'язок і автомагістралей. Доступ автотранспортом здійснюється через транспортні прохідні ворота.

Земельна ділянка, заг.пл. 1033 кв.м., кадастровий номер 5310136400:09:006:0022, що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65, цільове призначення: для експлуатації та обслуговування аптечного закладу з офісними приміщеннями та даховою теплогенераторною.
Стан ґрунтового покриву – частково тверде покриття. Земельна ділянка має форму складної геометричної фігури. Для земельної ділянки характерний спокійний рельєф.
Ділянка, на якій розташована будівля, є огороджена, добре проглядається з фасадів. Ділянка заасфальтована, на території передбачені місця для стоянки, розвантаження та маневрування автотранспорту - як легкового, так і вантажного.
Територія будівлі є впорядкованою та на поточний час підтримується в задовільному технічному стані. Облаштовані площадки для паркування автотранспорту, що мають тверде дорожнє покриття у задовільному стані, виконані загальні заходи щодо освітлення території.
По відношенню до основних громадських, транспортних центрів об’єкт розташований на відстані: До центру м. Полтава (міська рада) 4,8 км
До залізничного вокзалу 8,3 км
До автовокзалу 4,0 км
До вул. Решетилівська 0 км
До зупинки громадського транспорту 0,03 км
До аеропорту «Полтава» 9,0 км
До м. Київ 320 км

Відомості про Рухоме майно, що розташоване за адресою: м. м. Полтава, вул. Героїв ОУН (колишня - вул. Ковпака), буд. 6/65: Система охоронної сигналізації в кількості 1 шт.

Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 8 828 400,00 грн. (вісім мільйонів вісімсот двадцять вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 1 376 400,00 грн., яка складається з вартості:
- нежитлової будівлі – 8 250 600,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1 375 100,00 грн.;
- земельної ділянки – 570 000,00 грн., без ПДВ;
- системи охоронної сигналізації - 7 800,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1 300,00 грн.

Витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (оплата нотаріальних послуг при посвідченні договору купівлі-продажу Майна, сплата адміністративного збору за реєстрацію права власності та інших речових прав (за наявності), сплата податків і зборів, пов’язаних з укладенням договору купівлі-продажу Майна, та ін.), послуги Виконавця у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту), в т.ч. ПДВ, покладаються на Переможця електронних торгів (далі також – Переможець).

Нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу Майна оформляється у нотаріусів-партнерів, з якими Банком встановлено взаємодію (електронний реєстр нотаріусів-партнерів розміщений на сайті Банку за посиланням https://www.eximb.com/ua/bank/partners/notary.html).

Повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця, повинен бути здійснений у строк 10 (десять) робочих днів з дня розміщення Виконавцем протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/). З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець повинен відкрити рахунок у АТ «Укрексімбанк», розмістити на ньому грошові кошти в сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснити (ініціювати) переказ грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника.

За результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір купівлі-продажу Майна.

Договір купівлі-продажу Майна між Замовником та Переможцем укладається протягом 60 робочих днів з дня, наступного за днем закінчення електронних торгів, але не раніше повного розрахунку Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця. Строк укладення договору купівлі-продажу Майна може бути продовжений за домовленістю сторін, але не пізніше дати закінчення строку дії звіту суб'єкта оціночної діяльності, у якому визначена ринкова вартість Майна.

Замовник має право відмовитись від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу Майна у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

У разі відмови Замовника від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Виконавець повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів з дня, коли Виконавець отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу.

Право власності на Майно, що є нерухомим майном, виникає у Переможця з моменту державної реєстрації права власності на таке майно.

Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якому етапі їх проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна, при цьому Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності.

 Замовник не нестиме будь-якої відповідальності за знаходження та/або виявлення на/в Майні, що підлягає продажу, вибухонебезпечних предметів, а саме: будь-яких пристроїв, засобів, підозрілих предметів, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати, вибухових речовин, боєприпасів, мін, ракет, авіаційних бомб, артилерійських та танкових снарядів, ручних гранат, саморобних вибухових пристроїв тощо), а також за розмінування вищезазначених вибухонебезпечних предметів.

Умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається Регламентом ЕТС.

Додаткові умови проведення Електронних торгів:

Перелік документів, що надаються Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:

1.Переможець електронних торгів (резидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось,
- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою/копія іншого документа, що підтверджує такий факт), засвідчені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), засвідчені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) – для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
установчого документа юридичної особи;
внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб);
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).

Реєстраційний номер лота: 547795
Категорія: Будівлі
Відомості про обтяження майна:

Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 19 Березня 2024 18:15:14
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 19 Березня 2024 22:17:11
  • Учасник 3 Відхилено - несплата гарантійного внеску 20 Березня 2024 10:04:12
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 26 Березня 2024 08:48:51
  • Учасник 5 Відхилено - несплата гарантійного внеску 28 Березня 2024 23:56:41
  • Учасник 6 Сплачено доплату 5 Квітня 2024 10:46:05
  • Учасник 7 Затверджений 9 Квітня 2024 17:23:30
  • Учасник 8 Відхилено - несплата гарантійного внеску 12 Квітня 2024 17:18:04
  • Учасник 9 Відхилено - несплата гарантійного внеску 16 Квітня 2024 11:21:25
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел.: (050) 620 12 29


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПОРЯДКОМ реалізації майна шляхом проведення електронних торгів (добровільний продаж), який розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 10% від стартової ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Розмір винагороди організатора 1,5%.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АТ “Державний експортно-імпортний банк України”