Час серверу:
Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Козацький третій, 21,23
Адміністративно-господарча будівля, заг. пл. 1103,7 кв.м., та земельна ділянка заг. пл. 0,200 га, кадастровий номер: 4810136600:10:004:0005, розташовані за адресою: розташована за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Козацький третій, 21,23.
- Адміністративно-господарча будівля, загальною площею 1103,7 кв.м, яка знаходиться за адресою: м. Миколаїв, провулок Козацький третій, буд. №21,23;
- земельна ділянка, площею 0,2000 га, кадастровий номер 4810136600:10:004:0005, цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (03.07); категорія земель – землі житлової та громадської забудови, вид використання земельної ділянки - для будівництва та обслуговування адмінбудівлі з аптекою, що знаходиться за адресою: м. Миколаїв, провулок Козацький третій, №21,23;
Майно належить Банку на праві власності на підставі:
- Адміністративно-господарча будівля, площею 1103,7 кв.м, розташована за адресою Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Козацький третій, буд. №21,23, - належить АТ «Укрексімбанк» на праві власності на підставі Свідоцтва від 03.04.2014, посвідченого Курганською В.П., приватним нотаріусом Миколаївського міського нотаріального округу та зареєстрованого в реєстрі за №86, Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, індексний номер витягу 19977270 від 03.04.2014;
- Земельна ділянка, площею 0,2000 га, кадастровий номер 4810136600:10:004:0005, що розташована за адресою Миколаївська обл., м. Миколаїв, Корабельний район, провулок Козацький третій, №21/23, - належить АТ «Укрексімбанк» на праві власності на підставі Свідоцтва від 24.07.2017, посвідченого Бєлік Т.М., приватним нотаріусом Миколаївського міського нотаріального округу та зареєстрованого в реєстрі за №432, Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, індексний номер витягу 93126505 від 28.07.2017.
Технічні характеристики будівлі.
Загальна площа адміністративно-господарчої будівлі 1103,7 кв.м., основна площа 676 кв.м. , в т.ч. підвал – 123,70 кв.м; 1 поверх – 863,10 кв.м.; 2 поверх – 116,90 кв.м. Рік побудови 2007. Кількість поверхів – 2. Фундамент – бетонні фундаментні блоки; стіни – камінь черепашник; перегородки – ефективна червона цегла на цементно-пісчаному розчині з армуванням сіткою; перекриття – збірні з/б пустотні панелі із монолітними ділянками; покрівля – металочерепиця, гідроізоляція, гідроізоляція з м'яких гідроізоляційних рулонних матеріалів; сходи – монолітні з/б по сталевим косоурам, сходинку облицьовані керамічною плиткою; поли: в підсобних приміщеннях – керамічна плитка; в адміністративних приміщеннях – ламінований паркет; вікна – металопластикове засклення однокамерними склопакетами з металопластикових палітурках; двері – металопластикові заскленні, дерев’яні щитові. Висота приміщень – 3м.
Внутрішні інженерні мережі: газопостачання, електропостачання, опалення, водопостачання – централізоване; міська каналізація, вентиляція. Ліфт – відсутній.
Будівля обладнана пожежною сигналізацією та пожежними гідрантами, має охорону сигналізацію та систему відео спостереження. В складських приміщеннях для підтримання постійного рівня температури та вологості повітря встановлені кондиціонери.
Додаткова інформація розміщена в розділі "Вкладення".
Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 4 752 338,40 грн. (чотири мільйони сімсот п`ятдесят дві тисячі триста тридцять вісім гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ - 712 796,40 грн., яка складається з вартості адміністративно-господарчої будівлі – 4 276 778,40 грн., в т.ч. ПДВ - 712 796,40 грн., та вартості земельної ділянки – 475 560,00 грн., без ПДВ;
Витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (оплата нотаріальних послуг при посвідченні договору/договорів купівлі-продажу Майна, сплата адміністративного збору за реєстрацію права власності та інших речових прав (за наявності) на Майно, сплата податків і зборів, пов’язаних з укладенням договору/договорів купівлі-продажу Майна, та ін.), послуги Виконавця у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту), в т.ч. ПДВ, покладаються на Переможця електронних торгів (далі також – Переможець);
Нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформляється у нотаріусів-партнерів, з якими Банком встановлено взаємодію (електронний реєстр нотаріусів-партнерів розміщений на сайті Банку за посиланням https://www.eximb.com/ua/bank/partners/notary.html);
Повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця, повинен бути здійснений у строк 10 (десять) робочих днів з дня розміщення Виконавцем протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець повинен відкрити рахунок у АТ «Укрексімбанк», розмістити на ньому грошові кошти в сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснити (ініціювати) переказ грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника;
За результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається(-ються) договір/договори купівлі-продажу Майна;
Договір/договори купівлі-продажу Майна між Замовником та Переможцем укладається(-ються) протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дня, наступного після дня закінчення електронних торгів, але не раніше повного розрахунку Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця.
Замовник має право відмовитись від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу Майна у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
У разі відмови Замовника від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Виконавець повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів з дня, коли Виконавець отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу;
Право власності на Майно, що є нерухомим майном, виникає у Переможця з моменту державної реєстрації права власності на таке майно;
Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якій стадії їх проведення, але до моменту укладення договору/договорів купівлі-продажу Майна, при цьому Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності, про що має бути зазначено в інформаційному повідомленні про Електронні торги та оголошенні про продаж Майна;
Замовник не нестиме будь-якої відповідальності за знаходження та/або виявлення на/в Майні, що підлягає продажу, вибухонебезпечних предметів, а саме: будь-яких пристроїв, засобів, підозрілих предметів, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати, вибухових речовин, боєприпасів, мін, ракет, авіаційних бомб, артилерійських та танкових снарядів, ручних гранат, саморобних вибухових пристроїв тощо), а також за розмінування вищезазначених вибухонебезпечних предметів, про що має бути зазначено в інформаційному повідомленні про Електронні торги та оголошенні про продаж майна;
Умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається Регламентом ЕТС.
Додаткові умови проведення Електронних торгів:
Перелік документів, що надаються Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:
1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою/копія іншого документа, що підтверджує такий факт), засвідчені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), засвідчені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) – для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
- копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
- копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб);
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
- довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).
Список учасників:
Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел.: (050) 620 12 29