Добровільний продаж. Редукціон. Право вимоги за ГКУ №7208N1-21.11.2008, укладеною з ТОВ «Черкаська продовольча компанія», КД №7208К20-21.11.2008 та №7210К1-28.01.2010, укладеними в рамках ГКУ, дог. забезпечення та дод. угодами, деб. заборгованістю
Стан аукціона: Торги припинено
Номер лоту: 524919
Дата проведення аукціону: 27 Березня 2023 09:00
Дата закінчення торгів: 27 Березня 2023 18:00
Дата закінчення подання заявок: 27 Березня 2023 08:00
Стартова ціна: 361 281 100.84 грн.
Стартова ціна знижена до: 21 931 684.84 грн.
Гранична вартість: 21 931 684.68 грн.
Гарантійний внесок: 2 193 168.47 грн.
Крок аукціону: 3 393 494.16 грн.
Область: м.Київ
Місцезнаходження майна:

03150, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 127

Дата публікації: 10 Березня 2023 14:59
Дата припинення торгів: 6 Червня 2023 16:12
Причина припинення торгів: Лист АТ “Державний експортно-імпортний банк України” від 05.06.2023 №0000609/17654-23
Переможець
Учасник 2
22 000 000.00 грн.
27 Березня 2023 17:23:02
Учасник 2
Особлива ставка

В даному лоті застосовується процедура проведення електронних торгів з пониженням ціни (редукціон).
З можливістю зниження початкової вартості до граничного рівня, що становить 21 931 684 (Двадцять один мільйон дев'ятсот тридцять одна тисяча шістсот вісімдесят чотири) грн, 68 коп.
Крок Електронного аукціону становить 1/100 від різниці між початковою (стартовою) ціною реалізації та мінімальною ціною лоту.

Право вимоги за Генеральною кредитною угодою №7208N1 від 21.11.2008, укладеною з ТОВ «Черкаська продовольча компанія», Кредитними договорами №7208К20 від 21.11.2008 та №7210К1 від 28.01.2010, укладеними в рамках Генеральної кредитної угоди, договорами забезпечення та додатковими угодами, договорами про внесення змін до всіх зазначених договорів (угод) та дебіторською заборгованістю, що виникла в ході стягнення проблемної заборгованості.

Забезпечення за договорами :
1. Будівлі та споруди (комплекс), розташовані за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 122/1, (згідно Іпотечного договору);
2. Вбудовано-прибудоване приміщення магазину, загальною площею 180,40 кв.м (згідно Іпотечного договору), розташованого за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Гоголя, 258;
3. Виробниче обладнання, устаткування та інші основні засоби (побутова техніка, офісні меблі, комп’ютерна та офісна техніка тощо) місцезнаходження згідно договору застави: вул. Смілянська, 122/1 м. Черкаси;
4. Транспортні засоби – 47 одиниць;
5. Тепловоз.

Початкова ціна продажу – залишок заборгованості за кредитними договорами перед Банком, що включає в себе основний борг, проценти, комісії з урахуванням неустойки (пені, штрафів), розміру відповідальності за порушення грошового зобов’язання, встановленого чинним законодавством України та інших зобов’язань визнаних судовими рішеннями та дебіторською заборгованістю, що виникла в ході стягнення проблемної заборгованості, станом на 01.03.2023.

Додаткові умови проведення аукціону:
1. Порядок оформлення участі учасників в Електронному аукціоні визначається чинним Регламентом роботи електронної торгової системи ДП «СЕТАМ» щодо проведення електронних аукціонів з продажу/надання в оренду майна (активів)/передачі права (надалі регламент ЕТС);
2. Витрати, пов’язані з оплатою послуг Організатора, покладаються на переможця Електронного аукціону;
3. Банк має право скасувати Електронний аукціон на будь-якому етапі його проведення;
4. Переможцем Електронного аукціону не може бути:
- боржник/контрагент, кінцевий бенефіціарний власник боржника/контрагента, заставодавець/іпотекодавець;
- поручитель або пов’язана з ними особа (у тому числі, особи, що входять до групи пов’язаних контрагентів, яка визначається згідно з Інструкцією про порядок регулювання діяльності банків в Україні, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 №368).
5.Враховуючи, що Кредитний договір, а також договори забезпечення містять конфіденційну інформацію (банківську та/або комерційну таємницю), ознайомлення потенційних учасників аукціону з їх змістом (без права робити та/або отримувати копії) можливе лише за умови укладення з Замовником угоди про конфіденційність.
6. В процесі ознайомлення потенційним учасником аукціону, який уклав з Замовником договір про конфіденційність, з інформацією, що стосується об’єкта продажу та початкової ціни продажу лоту, не підлягають розкриттю відомості стосовно комерційної діяльності Позичальника чи комерційної таємниці, будь-якого проекту та інша комерційна інформація.
7. Строк для проведення розрахунків - 20 робочих днів з моменту закінчення аукціону та визначення переможця, але до укладення договору купівлі-продажу майнових прав.
8. Строк для укладання договору відступлення прав вимоги - 20 робочих днів з моменту закінчення аукціону та визначення переможця.
9. Повний розрахунок (100% вартості лоту) грошовими коштами до укладення договору купівлі-продажу майнових прав.
10. Банк має право відмовитись від укладення договору про відступлення права вимоги з переможцем конкурсу у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
11. Переможцю аукціону протягом 3 (трьох) років після дати укладення договору про відступлення права вимоги забороняється відчужувати (продавати, здійснювати наступне відступлення тощо) або передавати будь-яким іншим способом набуті ним права вимоги, як у повному обсязі, так і частково, пов’язаним з боржником, його поручителями особам, у т.ч. їх кінцевим бенефіціарним власникам.

Договір про відступлення прав вимоги знаходиться в розділі "Вкладення".

Реєстраційний номер лота: 524919 (уцінено лот № 523200)
Категорія: Права вимоги
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 10 Березня 2023 16:07:15
  • Учасник 2 Повернено 20 Березня 2023 11:05:32
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Відповідальна особа за ознайомлення з майном: Бордун Юлія, тел.: 050 700 37 16, investorrelations@eximb.com


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПОРЯДКОМ реалізації майна шляхом проведення електронних торгів (добровільний продаж), який розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 10% від мінімальної ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Розмір винагороди організатора 1.3 %.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АТ “Державний експортно-імпортний банк України”