Кадастровий номер земельної ділянки
3223155400:04:012:0030;3223155400:04:012:0031;3223155400:04:012:0032;3223155400:04:013:0028;3223155400:04:013:0029;3223155400:04:012:0034;3223155400:04:012:0035;3223155400:04:012:0036;3223155400:04:012:0037, див. у розділі "Вкладення"
Іпотека
Ні
Розмір земельної ділянки, га.
25.2303
Правовий режим земельної ділянки
приватна власність
Наявність комунікацій
інформація відсутня
Обмеження на використання земельної ділянки
інформація відсутня
Цільове призначення земельної ділянки
для індивідуального дачного будівництва
Перелік кадастрових номерів земельних ділянок, що пропонуються до продажу, підстави набуття права власності на земельні ділянки та посилання на місцерозташування ділянок наведено у розділі «Вкладення».
Земельні ділянки являють собою єдинний массив, який не має аналогів у зазначеній локації, загальною площею 25,2303 га. Право власності на земельні ділянки оформлено 31 державним актом, з цільовим призначенням: для індивідуального дачного будівництва, розташовані за адресою: с.Козин, Козинська сщ/р, Обухівського району, Київської обл, знаходяться у власності АТ «Укрексімбанк».
Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 620 046 888,00грн. (шістсот двадцять мільйонів сорок шість тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 00 копійки), без ПДВ;
- витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу, сплата державного мита, здійснення реєстраційних дій, сплата податків і зборів та ін.) передпродажною підготовкою Майна, послуги Виконавця у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість, покладаються на Переможця електронного аукціону;
- нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформляється у акредитованого Банком нотаріуса;
- повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця, повинен бути здійснений у строк 10 робочих днів з дня розміщення Виконавцем протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника.
- за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитись від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу майна у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- у разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Виконавець повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Виконавець отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу;
- перехід права власності на нерухоме майно виникає у Переможця з моменту державної реєстрації речових прав на таке майно;
- Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якому етапі їх проведення, але до моменту укладення договору/договорів купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності, про що має бути зазначено у відповідному оголошенні про продаж Майна;
- Замовник не нестиме будь-якої відповідальності за знаходження та/або виявлення на/в Майні, що підлягає продажу, вибухонебезпечних предметів, а саме: будь-яких пристроїв, засобів, підозрілих предметів, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати, вибухових речовин, боєприпасів, мін, ракет, авіаційних бомб, артилерійських та танкових снарядів, ручних гранат, саморобних вибухових пристроїв тощо), а також за розмінування вищезазначених вибухонебезпечних предметів, про що має бути зазначено у відповідному оголошенні про продаж майна;
- умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.
Додаткові умови проведення Електронних торгів:
Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:
1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Виконавцем на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- оригінал довідки про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Виконавцем на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставляння апостилю, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
- витягу торговельного, банківського або судового реєстру, або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
- установчого документа юридичної особи;
- внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
- документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
- копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчена нотаріально, або особою, яка видала оригінал такого документу, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби, не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
- копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів та фізичних осіб);
- оригінал довідки про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна та, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
- довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел.: (050) 620 12 29
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПОРЯДКОМ реалізації майна шляхом проведення електронних торгів (добровільний продаж), який розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 5% від стартової ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Розмір винагороди організатора 1,5%.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АТ “Державний експортно-імпортний банк України”