Час серверу:
Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, просп. Гагаріна, буд. 37, пр.14
Нежитлове приміщення №14 першого поверху, загальною площею 71,6 кв.м., розташоване за адресою: Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, проспект Гагаріна, буд. 37, приміщення 14.
Належить Банку на праві власності на підставі, що підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 30.09.2021р., індексний номер витягу 277540521, виданого приватним нотаріусом Криворізького районного нотаріального округу Дніпропетровської області;
Технічні характеристики. Нежитлове приміщення №14 розташоване в чотириповерховій житловій будівлі. Будинок капітальний, цегляний. Нежитлове приміщення розміщене на першому поверсі, вхід через окрему вхідну групу, вікна звичайного розміру, виходять на фасад; об’єкт складається з торгового залу, чотирьох матеріальних складів, кабінету, кладової, коридору та вбиральні. Технічний стан приміщень - задовільний
Конструктивні елементи: Фундамент камінь, зовнішні стіни цегляні, перегородки цегляні, гіпсокартоні, перекриття – залізобетонні плити, вікна – металопластикові та дерев'яні звичайного розміру, опалення – центральне. Водопостачання, каналізація, опалення, електропостачання – від міської мережі.
Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 1 070 804,00 грн. (один мільйон сімдесят тисяч вісімсот чотири гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 5 804,00грн.;
⦁ витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу, сплата державного мита, здійснення реєстраційних дій, сплата податків і зборів та ін.) передпродажною підготовкою Майна, послуги Виконавця у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість, покладаються на Переможця електронного аукціону;
⦁ нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформляється у акредитованого Банком нотаріуса;
⦁ повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця, повинен бути здійснений у строк 10 робочих днів з дня розміщення Виконавцем протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника.
⦁ за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитись від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу майна у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
⦁ у разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Виконавець повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Виконавець отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу;
⦁ перехід права власності на нерухоме майно виникає у Переможця з моменту державної реєстрації речових прав на таке майно;
⦁ Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якому етапі їх проведення, але до моменту укладення договору/договорів купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності, про що має бути зазначено у відповідному оголошенні про продаж Майна;
⦁ Замовник не нестиме будь-якої відповідальності за знаходження та/або виявлення на/в Майні, що підлягає продажу, вибухонебезпечних предметів, а саме: будь-яких пристроїв, засобів, підозрілих предметів, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати, вибухових речовин, боєприпасів, мін, ракет, авіаційних бомб, артилерійських та танкових снарядів, ручних гранат, саморобних вибухових пристроїв тощо), а також за розмінування вищезазначених вибухонебезпечних предметів, про що має бути зазначено у відповідному оголошенні про продаж майна;
⦁ умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.
Додаткові умови проведення Електронних торгів:
Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:
1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Виконавцем на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- оригінал довідки про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Виконавцем на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставляння апостилю, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна та, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
Список учасників:
Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел.: (050) 620 12 29