Добровільний продаж. Земельна ділянка загальною площею 1,5005 га, КН: 3220888000:03:006:0139, що розташована за адресою: Київська обл., Бориспільский р-н, Щасливська сільська рада
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 511171
Дата проведення аукціону: 21 Квітня 2022 09:00
Дата закінчення торгів: 21 Квітня 2022 18:00
Дата закінчення подання заявок: 20 Квітня 2022 09:00
Стартова ціна: 21 400 000.00 грн.
Гарантійний внесок: 1 070 000.00 грн.
Крок аукціону: 214 000.00 грн.
Область: Київська обл.
Місцезнаходження майна:

Київська обл., Бориспільский р-н, Щасливська сільська рада

Дата публікації: 22 Лютого 2022 17:27
Протокол торгів: Протокол
Кадастровий номер земельної ділянки 3220888000:03:006:0139
Іпотека Ні
Розмір земельної ділянки, га. 1.5005
Правовий режим земельної ділянки приватна власність
Наявність комунікацій поруч з ділянкою
Обмеження на використання земельної ділянки відсутні
Цільове призначення земельної ділянки для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій

Земельна ділянка загальною площею 1,5005 га, КН: 3220888000:03:006:0139, що розташована за адресою: Київська обл., Бориспільский р-н, Щасливська сільська рада.

Земельна ділянка розташована на фасаді автодороги Київ-Бориспіль на території Щасливської сільської ради. Відстань до м. Київ – 7 км. Межує із рестораном «Козачок» та продуктовим магазином АТБ. Довжина фасаду – 87 м. Рельєф рівний. Комунікації поруч.

- Місце укладання договору купівлі-продажу - м. Київ,
- витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу, сплаті державного мита, здійсненням реєстраційних дій, сплаті податків і зборів та ін.),;
- нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформлюється у акредитованого Банком нотаріуса;
- за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитися від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- В разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Організатор повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Організатор отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу.
- Замовником може бути скасовано аукціон на будь-якому етапі його проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності;
- умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.

Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:

Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику:
1. копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
2. копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
3. копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
4. копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
5. копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
6. копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
7. копії документів, що підтверджують походження коштів Переможця, за які планується придбати Майно;
8. інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

 Презентація розміщена у розділі "Вкладення"

Реєстраційний номер лота: 511171
Категорія: Земельні ділянки
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

Немає учасників

Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Відповідальна особа за ознайомлення з майном: тел.: 0664473409


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 5% від стартової ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Винагорода організатора - 0,5%.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «0-800-335-754», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Акціонерне товариство “Альфа-Банк”