Добровільний продаж. Приміщення для зберігання автотранспорту під № ХVІ’ в будинку, загальною площею 15,3 кв.м, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 107066746101, що знаходиться за адресою: місто Львів, вулиця Кубанська, будинок 8
Стан аукціона: Торги відбулися
Номер лоту: 501930
Дата проведення аукціону: 24 Грудня 2021 09:00
Дата закінчення торгів: 24 Грудня 2021 18:25
Дата закінчення подання заявок: 23 Грудня 2021 09:00
Стартова ціна: 260 403.20 грн.
Гарантійний внесок: 13 020.16 грн.
Крок аукціону: 2 604.03 грн.
Область: Львівська обл.
Місцезнаходження майна:

 місто Львів, вулиця Кубанська, будинок 8, приміщення під № ХVІ’

Дата публікації: 24 Листопада 2021 19:44
Протокол торгів: Протокол
Переможець
Учасник 6
431 000.00 грн.
24 Грудня 2021 18:09:29
Учасник 6
Особлива ставка
24 Грудня 2021 18:06:58
Учасник 5
Особлива ставка
24 Грудня 2021 17:55:33
Учасник 4
Особлива ставка
24 Грудня 2021 18:05:43
Учасник 5
354 148.28 грн.
24 Грудня 2021 18:05:03
Учасник 4
351 544.25 грн.
24 Грудня 2021 18:02:43
Учасник 5
348 940.22 грн.
24 Грудня 2021 18:01:42
Учасник 4
346 336.19 грн.
24 Грудня 2021 17:54:41
Учасник 5
343 732.16 грн.
24 Грудня 2021 17:54:04
Учасник 6
341 128.13 грн.
24 Грудня 2021 17:47:00
Учасник 5
338 524.10 грн.
24 Грудня 2021 17:42:25
Учасник 6
335 920.07 грн.
24 Грудня 2021 17:35:37
Учасник 5
333 316.04 грн.
24 Грудня 2021 17:29:14
Учасник 6
330 712.01 грн.
24 Грудня 2021 17:24:20
Учасник 5
328 107.98 грн.
24 Грудня 2021 17:22:15
Учасник 6
325 503.95 грн.
24 Грудня 2021 17:13:54
Учасник 5
322 899.92 грн.
24 Грудня 2021 17:06:53
Учасник 6
320 295.89 грн.
24 Грудня 2021 17:01:44
Учасник 5
317 691.86 грн.
24 Грудня 2021 16:59:50
Учасник 6
315 087.83 грн.
24 Грудня 2021 16:53:38
Учасник 5
312 483.80 грн.
24 Грудня 2021 16:50:48
Учасник 6
309 879.77 грн.
24 Грудня 2021 16:45:43
Учасник 5
307 275.74 грн.
24 Грудня 2021 16:30:21
Учасник 6
304 671.71 грн.
24 Грудня 2021 16:29:08
Учасник 5
302 067.68 грн.
24 Грудня 2021 16:16:45
Учасник 6
299 463.65 грн.
24 Грудня 2021 16:09:21
Учасник 5
296 859.62 грн.
24 Грудня 2021 16:03:38
Учасник 6
294 255.59 грн.
24 Грудня 2021 16:01:23
Учасник 5
291 651.56 грн.
24 Грудня 2021 15:53:30
Учасник 6
289 047.53 грн.
24 Грудня 2021 15:45:22
Учасник 5
286 443.50 грн.
24 Грудня 2021 15:33:21
Учасник 6
283 839.47 грн.
24 Грудня 2021 14:05:05
Учасник 5
281 235.44 грн.
24 Грудня 2021 13:20:39
Учасник 6
278 631.41 грн.
24 Грудня 2021 12:32:19
Учасник 5
276 027.38 грн.
24 Грудня 2021 12:32:07
Учасник 6
273 423.35 грн.
24 Грудня 2021 12:28:03
Учасник 5
270 819.32 грн.
24 Грудня 2021 12:19:33
Учасник 6
268 215.29 грн.
24 Грудня 2021 11:38:51
Учасник 5
265 611.26 грн.
24 Грудня 2021 09:17:01
Учасник 6
263 007.23 грн.
24 Грудня 2021 09:11:20
Учасник 5
260 403.20 грн.
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні
Розмір площі 15,3 кв.м
Призначення об'єкта
Встановлені обмеження
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення
Правовий режим земельної ділянки
Розмір земельної ділянки, га. 0.0000

Приміщення для зберігання автотранспорту під № ХVІ’ в будинку, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 107066746101, розташоване у підвальному поверсі 12-поверхного житлового будинку, що знаходиться за адресою: місто Львів, вулиця Кубанська, будинок 8(вісім), загальною площею 15,3 кв.м;

Належить банку на праві власності на підставі:
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (індексний номер витягу: 273239039), сформований 03.09.2021, про реєстрацію прав власності на приміщення для зберігання автотранспорту під № ХVІ’ в будинку, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 107066746101, розташоване у підвальному поверсі 12-поверхного житлового будинку, що знаходиться за адресою: місто Львів, вулиця Кубанська, будинок 8(вісім), загальною площею 15,3 кв.м.

Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна – 260 403,20 грн. (двісті шістдесят тисяч чотириста три гривні 20 копійок), в т.ч. ПДВ – 517,20 грн.

- витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу, сплаті державного мита, здійсненням реєстраційних дій, сплаті податків і зборів та ін.), передпродажною підготовкою Майна, нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу Майна, послуги Організатора у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість та Партнера з продажу у розмірі 2,5% (два з половиною відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість, покладаються на Переможця електронного аукціону;
- нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформляється у акредитованого Банком нотаріуса;
- укладення договору купівлі-продажу майна здійснюється після повного розрахунку покупцем (переможцем аукціону) за майно (лот) та оплатою переможцем аукціону послуг Організатора та Партнера з продажу. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні майно покупець (переможець аукціону) відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі про результат аукціону, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника;
- укладення договору купівлі-продажу майна, можливе тільки після отримання від Органу охорони культурної спадщини погодження на відчуження об’єкту нерухомості;
- перехід права власності на Майно виникає у покупця з моменту державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Організатора та Партнера з продажу повинен бути здійснений у строк 10 робочих днів з дня розміщення Виконавцем 1 протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника та Партнера з продажу.
- за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитися від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- В разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Організатор повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Організатор отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу.
- Замовником може бути скасовано аукціон на будь-якому етапі його проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності;
- умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.

Додаткові умови проведення Електронних торгів:

Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:

1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

2.Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставляння апостилю, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу торговельного, банківського або судового реєстру, або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
• копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчена нотаріально, або особою, яка видала оригінал такого документу, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби, не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
• копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів та фізичних осіб);
• інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

3.Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна та, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
• витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
• довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).

Реєстраційний номер лота: 501930
Категорія: Гаражі/стоянки
Відомості про обтяження майна:

Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 25 Листопада 2021 11:39:39
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 20 Грудня 2021 13:40:32
  • Учасник 3 Відхилено - несплата гарантійного внеску 20 Грудня 2021 13:58:21
  • Учасник 4 Повернено 21 Грудня 2021 15:18:37
  • Учасник 5 Повернено 21 Грудня 2021 23:10:41
  • Учасник 6 Переможець 22 Грудня 2021 14:26:23
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Консалтинг партнер з продажу (огляду об'єктів та документів) - Національна електронна біржа: тел. +38073-307-1000, +38098-297-3945


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів. Винагорода організатора складає 1,5% від ціни продажу, не входить у ціну продажу та буде вирахувана з гарантійного внеска. Винагорода партнера з Продажу, Національної електронної біржі, складає 2,5 % від ціни продажу, не входить у ціну продажу та сплачується окремо у строк 10 робочих днів з дня розміщення протоколу про результати аукціону, але у будь-якому випадку до моменту укладання Договору купівлі-продажу майна.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Винагорода організатору та партнеру не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Винагорода організатора складає 1,5% від ціни продажу. Винагорода партнера складає 2,5% від ціни продажу.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України»