Добровільний продаж. Нежилий будинок — офіс (літ.А), загальною площею 1957,2 кв.м та рухоме майно (в кількості 745 од.), за адресою: м. Київ, вул. Спаська, буд. 37
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 501736
Дата проведення аукціону: 23 Грудня 2021 09:00
Дата закінчення торгів: 23 Грудня 2021 18:00
Дата закінчення подання заявок: 22 Грудня 2021 09:00
Стартова ціна: 82 143 944.45 грн.
Гарантійний внесок: 4 107 197.22 грн.
Крок аукціону: 821 439.44 грн.
Область: м.Київ
Місцезнаходження майна:

м. Київ, вул. Спаська, буд. 37

Дата публікації: 23 Листопада 2021 16:42
Протокол торгів: Протокол
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні
Розмір площі 1957,2 кв.м
Призначення об'єкта
Встановлені обмеження
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення
Правовий режим земельної ділянки
Розмір земельної ділянки, га. 0.0000

Нежилий будинок - офіс (літ.А), загальною площею 1957,2 кв.м. Адреса місцезнаходження нерухомого майна: м.Київ, вул.Спаська, 37;

Належить Банку на праві власності на підставі Договору про задоволення вимог іпотекодержателя, посвідченого 03 червня 2010р. приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Чорней В.В. та зареєстрованого в реєстрі за №1473, право власності на Нерухоме майно зареєстроване Комунальним підприємством Київське міське бюро технічної інвентаризації 16.08.2010р. за реєстраційним номером об’єкта нерухомого майна 31240407, що підтверджується Витягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 16.08.2010р., номер витягу 27024453, виданого Комунальним підприємством Київське міське бюро технічної інвентаризації, та Витягом з Державного реєстру правочинів №8612159, виданого 03.06.2010р. Київським міським приватним нотаріусом Чорнєй В.В.;
Знаходиться земельній ділянці з кадастровим номером 8000000000:85:342:0018, площею 0,1282 га, яка є комунальною власністю м. Києва;

Технічні характеристики:
Нежитлова 4-поверхова будівля з підвалом по всій площі забудови. Загальна площа, 1 957,2 кв.м., в т.ч.: підвал 397,1кв.м., 1-й поверх 419,3кв.м, 2-й поверх 454,5 кв.м, 3-й поверх 461,8 кв.м., 4-й поверх 224,5 кв.м. Висота підвалу та поверхів, 3 м. Конструкційні матеріали: Фундамент залізобетонний з блоків, стіни цегляні та бетонні, перегородки цегляні та гіпсокартонні, перекриття – залізобетонні балки, сходи – залізобетонні, дах багато-скатний. Підлога – паркет, ламінат, керамічна плитка. Стіни – гіпсокартон, штукатурка, пофарбована водоемульсійною фарбою, плитка. Стеля – підвісна. Двері: зовнішні – металеві, внутрішні – дерев’яні фільончасті, вікна – металопластикові Rehau. Сучасне електрообладнання, слабко-струмові мережі – телефон, інтернет, сигналізація охоронна та протипожежна. Водопостачання (в т.ч. гаряче), каналізація, опалення – від міської мережі. Електропостачання – (вхідна потужність 150 кВт). Газопостачання - відсутнє. Вентиляція – внутрішня, кондиціонери Samsung.

та Рухоме майно в кількості 745 од.;
- адреса місцезнаходження: м.Київ, вул.Спаська, 37, перелік якого наведено в Додатку 1.

Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 82 143 944.45 грн (вісімдесят два мільйони сто сорок три тисячі дев'ятсот сорок чотири гривні 45 копійок),  в т.ч. ПДВ - 3 699 249,24 грн;

- витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно (нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу, сплаті державного мита, здійсненням реєстраційних дій, сплаті податків і зборів та ін.), передпродажною підготовкою Майна, нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу Майна, послуги Організатора у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість та Партнера з продажу у розмірі 2,5% (два з половиною відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість, покладаються на Переможця електронного аукціону;
- нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформляється у акредитованого Банком нотаріуса;
- укладення договору купівлі-продажу майна здійснюється після повного розрахунку покупцем (переможцем аукціону) за майно (лот) та оплатою переможцем аукціону послуг Організатора та Партнера з продажу. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні майно покупець (переможець аукціону) відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі про результат аукціону, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника;
- укладення договору купівлі-продажу майна, можливе тільки після отримання від Органу охорони культурної спадщини погодження на відчуження об’єкту нерухомості;
- перехід права власності на Майно виникає у покупця з моменту державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Організатора та Партнера з продажу повинен бути здійснений у строк 10 робочих днів з дня розміщення Виконавцем 1 протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника та Партнера з продажу.
- за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитися від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- В разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Організатор повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Організатор отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу.
- Замовником може бути скасовано аукціон на будь-якому етапі його проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності;
- умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.

Додаткові умови проведення Електронних торгів:

Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:

1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

2.Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставляння апостилю, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу торговельного, банківського або судового реєстру, або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
• копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчена нотаріально, або особою, яка видала оригінал такого документу, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби, не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
• копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів та фізичних осіб);
• інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

3.Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна та, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
• витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
• довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).

Перелік рухомого майна об'єкту продажу знаходиться в розділі "Вкладення".

Реєстраційний номер лота: 501736
Категорія: Нежитлове приміщення
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 23 Листопада 2021 17:25:22
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 24 Листопада 2021 11:23:40
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Консалтинг партнер з продажу (огляду об'єктів та документів) - Національна електронна біржа: тел. +38073-307-1000, +38098-297-3945


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів. Винагорода організатора складає 1,5% від ціни продажу, не входить у ціну продажу та буде вирахувана з гарантійного внеска. Винагорода партнера з Продажу, Національної електронної біржі, складає 2,5 % від ціни продажу, не входить у ціну продажу та сплачується окремо у строк 10 робочих днів з дня розміщення протоколу про результати аукціону, але у будь-якому випадку до моменту укладання Договору купівлі-продажу майна.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Винагорода організатору та партнеру не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Винагорода організатора складає 1,5% від ціни продажу. Винагорода партнера складає 2,5% від ціни продажу.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України»