Добровільний продаж. Вбудоване приміщення загальною площею 245,5 кв. м, що знаходиться за адресою: Одеська обл., м. Арциз, вул.Соборна (Орджонікідзе), будинок 27 "в", приміщення 2
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 498337
Дата проведення аукціону: 9 Листопада 2021 09:00
Дата закінчення торгів: 9 Листопада 2021 18:00
Дата закінчення подання заявок: 8 Листопада 2021 09:00
Стартова ціна: 2 735 000.00 грн.
Гарантійний внесок: 136 750.00 грн.
Крок аукціону: 27 350.00 грн.
Область: Одеська обл.
Місцезнаходження майна:

Одеська обл., м. Арциз, вул.Соборна (Орджонікідзе), будинок 27 "в", приміщення 2

Дата публікації: 21 Жовтня 2021 11:52
Протокол торгів: Протокол
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні
Розмір площі 245,5 кв. м
Призначення об'єкта
Встановлені обмеження
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення
Правовий режим земельної ділянки
Розмір земельної ділянки, га. 0.0000

Вбудоване приміщення (офісні, підсобні, без основних засобів (меблі, обладнання тощо)), загальною площею 245,5 кв.м., що знаходиться на 1-му поверсі 3-поверхової нежитлової будівлі, за адресою: Одеська обл., м. Арциз, вул.Соборна (Орджонікідзе), будинок 27"в", приміщення 2. Окремий вхід, 2 км від центру міста, під’їзди наявні, поряд розташована Райадміністрація, База будівельних матеріалів Агробуд; база УКРРОСХІМ; Райвідділ м. Арциз.

Наявні комунікації: Водопостачання/водовідведення — централізоване; Опалення – електричне автономне, власний електро котел; Електропостачання – потужність 12 кВт; Тепле водопостачання – від бойлера.

Земельна ділянка в оренді.

1. Додаткові умови проведення аукціону:

1.1. Умови продажу.

1.1.1. Замовник обирає нотаріуса, що посвідчуватиме договір купівлі-продажу та місце посвідчення.

1.1.2. Договір купівлі-продажу нерухомого майна укладається за формою Замовника, що містить наступні істотні умови:

- витрати: покупець несе у повному обсязі всі витрати, пов’язані з нотаріальним посвідченням договору, в т.ч. державне мито (1%) та збір до Пенсійного фонду(1%), а також реєстрацією права власності покупця на нерухоме майно;

- порядок розрахунків: повна вартість об’єкта продажу має бути зарахована на поточний рахунок Замовника не пізніше дня укладення та нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу;

- порядок передачі об’єкта продажу: передача здійснюється за актом приймання-передачі після зарахування на поточний рахунок Замовника повної вартості об’єкта продажу покупцем в день укладення та нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу;

- право власності на нерухоме майно виникає з дня державної реєстрації прав власності на нього в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що здійснюється після передачі об’єкта продажу за актом приймання-передачі.

1.2. Вимоги до Покупця.

1.2.1. Покупець повинен відповідати таким вимогам:

- відсутні судимості та/або кримінальні провадження, пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, ухиленням від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), шахрайством або тероризмом (підтримки терористичних формувань), в яких Покупець або пов’язані з ним особи мають процесуальний статус підозрюваного або обвинуваченого;

- Покупець та/або пов’язані з ним особи не перебуває в санкційних списках, в тому числі відсутні в чинному переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), що затверджуються Рішенням Ради національної безпеки і оборони України; діяльність Покупця та його операції за рахунками жодним чином не повинні бути пов’язані та не використовуються для здійснення корупційної діяльності та діяльності з легалізації злочинних доходів або фінансування тероризму, для проведення операції, пов’язаних із видами діяльності, забороненими/обмеженими відповідно до рішень уповноважених міжнародних органів (зокрема, Ради безпеки ООН та її Комітетів, Ради Європи тощо) та політики АТ «Райффайзен Банк Аваль», а також пов’язані із проведенням операцій з або на користь осіб, щодо яких застосовані міжнародні санкції;

- Покупець повинен підтвердити джерело доходів для здійснення розрахунку із Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема, вимог Національного банку України з питань фінансового моніторингу;

- відсутні юридичні обмеження на здійснення Покупцем розпорядження коштами для розрахунку з Замовником та укладення договору купівлі-продажу, в тому числі арешти майна, судові рішення/ договори з третіми особами, що забороняють вчиняти угоди щодо розпорядження власним майном/коштами, відсутність згоди третіх осіб (органів управління) на вчинення угод (в тому числі, але не виключно, відсутність Покупця у Єдиному реєстрі боржників);

- відсутні протиріччя/конфлікти між ним, його родичами та близькими та інтересами Замовника у випадках, коли такі протиріччя/конфлікти:

1) виникають внаслідок того, що покупець або його родичі чи близькі є постачальником, підрядником, агентом, ліцензіатом, консультантом, працівником Замовника близьким родичем чи свояком зазначених осіб тощо; та

2) впливають або можуть виплинути прямо або опосередковано, без будь-яких обмежень, на належне виконання працівником Замовника своїх посадових обов’язків або на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень; та

3) впливають або можуть виплинути прямо або опосередковано, без будь-яких обмежень на вчинення Покупцем дій, що суперечать правам та законним інтересам Замовника.

1.2.2. Надання Покупцем документів для проведення Замовником верифікації Покупця згідно внутрішніх вимог Замовника згідно переліку:

1.2.2.1. Для юридичних осіб (резидентів):

- остання редакція витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – Реєстр) із зазначенням в ньому усіх відомостей, що можливо отримати з цього Реєстру у формі витягу;

- чинна редакція статуту юридичної особи;

- зведений обліковий реєстр акціонерів, що містить перелік акціонерів, які володіють більше 10% акцій акціонерного товариства (лише для акціонерних товариств);

- документ, що підтверджує склад учасників (засновників) Покупця в залежності від організаційно – правової форми Покупця (крім акціонерних товариств);

- якщо серед переліку засновників Покупця (юридичної особи) зазначені інші юридичні особи, необхідно надавати довідку про Структуру власності Покупця;

- копії документів про призначення посадових осіб або надання повноважень представникам за довіреністю, що будуть підписувати господарський договір (для посадових осіб - наказ, рішення (протокол) органів управління відповідно до установчих документів, для представника - довіреність);

- копія рішення відповідного органу управління Покупця про укладання господарського договору з Банком (надається у випадку і в порядку, передбаченому установчими документами Покупця, для Покупців державної та комунальної форми власності - у випадку і в порядку, передбаченими законодавством або актами органів управління).

1.2.2.2. Для фізичних осіб (резидентів):

- паспорт громадянина України (сторінки 1-3, 4-16 з відмітками) або паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності).

Договір купівлі-продажу та технічний паспорт розміщені у розділі "Вкладення".

Реєстраційний номер лота: 498337 (уцінено лот № 471598)
Категорія: Нежитлове приміщення
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

Немає учасників

Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Контакти відповідальних осіб з будь-яких питань щодо продажу від Замовника (продавець): 0 800 300 800; (050)449-74-41; (050)356-34-83; (050)356-35-19; та контакти з питань огляду об'єкту продажу: Алла Опанасівна, (050) 495-18-09.


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПОРЯДКОМ реалізації майна шляхом проведення електронних торгів (добровільний продаж), який розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі;
2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів.
3.В разі продажу прав вимоги: Покупець – суб’єкт господарювання, який у встановленому порядку набув право на надання фінансових послуг: надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту; та/або факторинг. Обов’язкова верифікація потенційного покупця Замовником до проведення торгів. Для проведення верифікації на адресу Замовника необхідно надати відомості про код ЄДРПОУ.
При продажі майна Банку - фізична особа, що має повну дієздатність, або її належним чином уповноважений представник; юридична особа в особі представника, уповноваженого діяти від її імені, які зареєструвалися на Веб сайті, сплатили гарантійний внесок, відповідають вимогам до Учасників торгів, визначених правилами, та допущені Організатором до участі в Електронних торгах відповідно до вимог Правил.
4.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 5% від стартової ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Розмір винагороди організатора 1,8%. 5.Всі витрати пов'язані з укладанням Договору купівлі-продажу несе Покупець.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство “СЕТАМ”
Відділення продавця:
Публічне акціонерне товариство “Райффайзен Банк”