Час серверу:
Полтавська обл., м. Полтава, вул. Гетьмана Сагайдачного (колишня назва – Фурманова), буд. 8а
Нежитлові приміщення, загальною площею 1146,1 кв.м. Адреса місцезнаходження: м. Полтава, вул. Гетьмана Сагайдачного (колишня назва – Фурманова), буд. 8а.
Майно належить Банку на праві власності на підставі рішення Господарського суду Полтавської області від 30.11.2004, що підтверджується Витягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно за №5946186 від 21.12.2004.
Знаходиться на земельній ділянці з кадастровим номером 5310137000:18:008:0544, площею 0,0923 га, яка належить Банку на праві постійного користування на підставі державного акту на право постійного користування земельною ділянкою, серія і номер ЯЯ№223790, виданого 12.04.2006, право постійного користування земельною ділянкою зареєстроване в ДРРПНМ (номер запису про інше речове право: 26178408).
Технічні характеристики. Загальна площа приміщення складає 1 146,1 кв.м., в т.ч. площа підвалу 429,8 кв.м., площа 1-го поверху - 716,3кв.м. Рік побудови – 1995. Конструкційні матеріали: фундамент - залізобетонні блоки, стіни - цегла, перекриття - залізобетонні плити, покрівля – рулонна, внутрішні комунікації – приєднано до водопостачання, водовідведення; електропостачання, опалення, газопостачання - від’єднане. Приміщення раніше опалювалося за рахунок власної автономної котельні.
Презентація з додатковою інформацією об'єкту знаходиться в розділі "Вкладення".
Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 6 531 480,00 грн (Шість мільйонів п'ятсот тридцять одна тисяча чотириста вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 088 580.00 грн.
Витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно, передпродажною підготовкою Майна, нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу Майна, послуги Організатора торгів у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість та Партнера з продажу у розмірі 2,5% (два з половиною відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість, здійсненням реєстраційних дій, сплаті податків і зборів та ін. покладаються на Переможця електронного аукціону;
- нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформлюється у визначеного Банком нотаріуса;
- повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Організатора торгів та Партнера з продажу повинен бути здійснений у строк 10 робочих днів з дня розміщення Організатором торгів протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника та Партнера з продажу.
- за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитися від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- В разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Організатор торгів повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Організатор торгів отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу.
- перехід права власності на Майно до Переможця відбувається з моменту державної реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якому етапі їх проведення, але до моменту укладення договору/договорів купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності, про що має бути зазначено у відповідному оголошенні про продаж Майна;
- умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.
Додаткові умови проведення Електронних торгів:
Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:
1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором торгів на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором торгів на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставляння апостилю, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу торговельного, банківського або судового реєстру, або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
• копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчена нотаріально, або особою, яка видала оригінал такого документу, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби, не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
• копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів та фізичних осіб);
• інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна та, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
• витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
• довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).
Список учасників:
Немає учасників
Консалтинг партнер з продажу (огляду об'єктів та документів) - Національна електронна біржа: тел. +38073-307-1000, +38098-297-3945