Добровільний продаж. Голландський аукціон. Елеваторний комплекс та обладнання елеватора в к-сті 38 од. за адресою: Чернівецька обл., Новоселицький р-н, м.Новоселиця, вул.Складська, буд. 10
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 481591
Дата проведення аукціону: 15 Червня 2021 09:00
Дата закінчення торгів: 15 Червня 2021 18:00
Дата закінчення подання заявок: 14 Червня 2021 09:00
Стартова ціна: 19 855 344.34 грн.
Гранична вартість: 17 472 703.06 грн.
Гарантійний внесок: 1 985 534.43 грн.
Крок аукціону: 198 553.44 грн.
Область: Чернівецька обл.
Місцезнаходження майна:

Чернівецька обл., Новоселицький р-н, м.Новоселиця, вул.Складська, буд. 10

Дата публікації: 1 Червня 2021 15:14
Протокол торгів: Протокол
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні
Oбсяг та основна номенклатура продукції (робіт, послуг), у тому числі експортної
Кількість та склад робочих місць
Додаткові відомості

Голландський аукціон.
В даному лоті застосовується процедура проведення електронних торгів з пониженням ціни.
З можливістю зниження початкової вартості до граничного рівня, що становить 17 472 703 (Сімнадцять мільйонів чотириста сімдесят дві тисячі сімсот три) грн, 06 коп.
Крок зниження становить: 1%.

Елеваторний комплекс та обладнання елеватора в к-сті 38 од. за адресою: Чернівецька обл., Новоселицький р-н, м.Новоселиця, вул.Складська, буд. 10.

Презентація з додатковою інформацією знаходяться в розділі "Вкладення".

Операції з продажу даного об’єкту підлягають оподаткуванню (ПДВ).

Кінцевий розрахунок розміру ПДВ здійснюється за результатами проведення аукціону, відповідно до Протоколу про результати аукціону з урахуванням вимог податкового законодавства України, чинного на момент продажу Майна.

Витрати пов’язані з оплатою збору до Пенсійного фонду покладаються на Покупця та повинні бути сплачені до моменту підписання договору купівлі – продажу.

Дата затвердження Протоколу зазначається в Протоколі та є датою підписання протоколу Замовником аукціону.

Договір купівлі – продажу майна укладається Замовником аукціону з Переможцем аукціону у строк не пізніше ніж 5 (п’ять) банківських днів з дати затвердження Протоколу.

Повний розрахунок між Переможцем аукціону та Замовником за придбане на аукціоні Майно здійснюється у строк не пізніше дати укладання Договору купівлі – продажу.

Реквізити для сплати Переможцем аукціону різниці між ціною продажу Майна та сумою гарантійного внеску:рахунок IBAN UA663204780000000000037390204, код банку 320478, код ЄДРПОУ 23697280.

Реєстраційний номер лота: 481591
Категорія: Промислова нерухомість
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

Немає учасників

Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Домовитись щодо огляду майна та отримати інформацію про майно можливо за тел. 594-11-09


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами ДП «СЕТАМ», код ЄДРПОУ 39958500, п/р 26004301066571 в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО322669
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПРАВИЛАМИ проведення електронних торгів, які розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 10% від стартової ціни лоту. Винагорода організатора не входить у ціну продажу і сплачується окремо. З 05.05.20 винагорода організатора залежить від ціни продажу майна і складає: 5%- якщо ціна продажу до 4 000 000 грн; 3% - якщо ціна продажу від 4 000 000 грн до 64 000 000 грн, 1,5% - якщо ціна продажу більше 64 000 000 грн. від ціни продажу майна за результатами торгів, якщо інше не погоджено з Замовником. Організатор забезпечує допуск до електронних торгів усіх осіб, стосовно яких надійшло підтвердження щодо сплати ними гарантійного внеску не пізніше строку завершення подання заявок. Витрати, пов'язані з оплатою збору до ПФ (в розмірі 1%) покладаються на переможця аукціону, та повинні бути сплачені до моменту підписання договору купівлі-продажу. Витрати пов'язанні з укладенням та нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу та державної реєстрації права на нерухоме майно в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно сплачує замовник.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство “СЕТАМ”, м. Київ, вул. Стрілецька, 4-6, тел. (044) 331-17-21, працює щоденно крім вихідних та святкових з 09.00 год. до 18.00 год., електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АБ «УКРГАЗБАНК»