Добровільний продаж. Нежитлові приміщення (в літ. А), загальною площею 3347,70 кв.м., що складають 97/100 частин від нежилого будинку за адресою: м. Київ, вул. Мала Житомирська, буд.3, та рухоме майно
Стан аукціона: Реєстрація учасників
Номер лоту: 481450
Дата проведення аукціону: 29 Червня 2021 09:00
Дата закінчення торгів: 29 Червня 2021 18:00
Дата закінчення подання заявок: 28 Червня 2021 09:00
Стартова ціна: 282 299 875.29 грн.
Гарантійний внесок: 14 114 993.76 грн.
Крок аукціону: 2 822 998.75 грн.
Область: м.Київ
Місцезнаходження майна:

Київська обл., м. Київ, вул. Мала Житомирська, буд.3

Дата публікації: 28 Травня 2021 14:41
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні
Розмір площі 3347.70 кв.м.
Призначення об'єкта
Встановлені обмеження
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення
Правовий режим земельної ділянки
Розмір земельної ділянки, га. 0.0000

Нежилі приміщення (в літ. А), загальною площею 3347,70 кв.м., що складають 97/100 частин від нежилого будинку, та знаходяться за адресою: м.Київ, вул.Мала Житомирська, б.3.

Належить Банку на праві власності на підставі Договору про задоволення вимог іпотекодержателя, посвідченого 02 квітня 2010р. приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Осипенком Д.О. та зареєстрованого в реєстрі за №2176, право власності на Нерухоме майно зареєстроване Комунальним підприємством Київське міське бюро технічної інвентаризації 26.04.2010р. за реєстровим №5925п, що підтверджується Реєстраційним посвідченням №032024, виданого Комунальним підприємством Київське міське бюро технічної інвентаризації, та Витягом про реєстрацію в Державному реєстрі правочинів №8401328, виданого 02.04.2010р. приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Осипенко Д.О..

Знаходиться на земельній ділянці, за адресою: м.Київ, вул.Мала Житомирська, б.3 в Шевченківському районі, площа земельної ділянки 0,1511 га, кадастровий номер 8000000000:82:016:0003, відносини щодо користування земельною ділянкою не врегульовані.

Об`єкт являється пам`яткою архітектури місцевого значення (охоронний номер №255, рішення виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 18.11.1986 №1107). Між Банком та Головним управлінням культурної спадщини КМДА укладено Охоронний договір на пам`ятку культурної спадщини від 22.06.2011 №2460/033-05/3/220611.

Технічні характеристики: нежитлова 3-поверхова будівля з підвалом, загальною площею 3 347,7 кв.м, в тому числі: підвал – 730,0 кв.м, 1-й поверх – 864,40 кв.м, 2-й поверх – 872,0 кв.м, 3-й поверх – 881,3 кв.м. Загальний стан – задовільний. Рік побудови: 1890-й, рік реконструкції – 1986. Конструкційні матеріали: фундамент - залізобетонний стрічковий; стіни - червона цегла; перекриття - залізобетонні плити; сходи - залізобетонні; покрівля - дерев’яні балки; дах - шиферний двоскатний; вікна і двері - дерев’яні фарбовані; внутрішні комунікації: холодне водопостачання, водовідведення, електропостачання, опалення, газопостачання.

Та рухоме майно - адреса місцезнаходження м.Київ, вул.Мала Житомирська, буд. 3, перелік наведено в Додатку 1 до Заявки.
Презентація з додатковою інформацією об'єкту та Додаток 1 до Заявки із переліком рухомого майна знаходиться в розділі "Вкладення".

Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 282 299 875,29 грн. (двісті вісімдесят два мільйони двісті дев’яносто дев`ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 29 копійок), яка складається з вартості Нерухомого майна – 281 647 000,00 грн., без ПДВ, вартості Рухомого майна без ПДВ – 4 112,10 грн., вартості Рухомого майна з ПДВ - 648 763,19 грн., т.ч. ПДВ – 108 127,19 грн.

Витрати, пов’язані з оформленням права власності на Майно, передпродажною підготовкою Майна, нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу Майна, послуги Організатора торгів у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість та Партнера з продажу у розмірі 2,5% (два з половиною відсотка) від ціни продажу Майна (лоту) з урахуванням податку на додану вартість, здійсненням реєстраційних дій, сплаті податків і зборів та ін. покладаються на Переможця електронного аукціону;
- нотаріальне посвідчення договору/договорів купівлі-продажу Майна оформлюється у визначеного Банком нотаріуса;
- повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Організатора торгів та Партнера з продажу повинен бути здійснений у строк 10 робочих днів з дня розміщення Організатором торгів протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець відкриває рахунок у АТ «Укрексімбанк», розміщує на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснює (ініціює) перерахування грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника та Партнера з продажу.
- за результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір/договори купівлі-продажу Майна. Замовник має право відмовитися від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- В разі відмови Замовника від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу, в тому числі у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банкову діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Організатор торгів повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів зі дня, коли Організатор торгів отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладання з Переможцем договору купівлі-продажу.
- перехід права власності на Майно до Переможця відбувається з моменту державної реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якому етапі їх проведення, але до моменту укладення договору/договорів купівлі-продажу Майна, при цьому, Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності, про що має бути зазначено у відповідному оголошенні про продаж Майна;
- умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається відповідним регламентом ЕТС.

Додаткові умови проведення Електронних торгів:

Перелік документів, що надаються Учасниками та Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:

1. Переможець електронних торгів (резидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором торгів на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, завірену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорту та документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номеру); якщо особа не зареєстрована у ДРФОПП через свої релігійні або інші переконання – надається копія відповідної сторінки паспорту з відповідною відміткою/копію іншого документу, що підтверджує такий факт),завірені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу, (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (завірену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом трьох робочих днів з дати розміщення Організатором торгів на Веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставляння апостилю, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу торговельного, банківського або судового реєстру, або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
• копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчена нотаріально, або особою, яка видала оригінал такого документу, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби, не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
• копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів та фізичних осіб);
• інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна та, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
• витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
• довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).

 

Реєстраційний номер лота: 481450
Категорія: Нежитлове приміщення
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

  • Учасник 1 Очікує підтвердження 29 Травня 2021 01:05:43
  • Учасник 2 Очікує підтвердження 2 Червня 2021 17:10:01
  • Учасник 3 Очікує підтвердження 3 Червня 2021 14:37:32
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Консалтинг партнер з продажу (огляду об'єктів та документів) - Національна електронна біржа: тел. +38073-307-1000, +38098-297-3945


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Винагорода Партнера з продажу, Національної електронної біржі, складає 2,5 % від ціни продажу, не входить у ціну продажу та сплачується окремо у строк 10 робочих днів з дня розміщення протоколу про результати аукціону, але у будь-якому випадку до моменту укладання Договору купівлі-продажу майна.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України»