
Час серверу:
м. Суми, вул. Горького, 58
Кожух безмастильної муфти містить металеві корпуси циліндрової і конічної форми з фланцями, кріпильні деталі, фланці суміжних пристроїв, лабіринтне ущільнення, патрубки підведення і відведення повітря, трубопроводи зливу витоків мастила. Корпуси мають роз'єм, що розділяє їх на два півкорпуси. Корпус охолоджуваної зони містить колектор підведення охолоджуючого повітря. Колектор наддування лабіринтного ущільнення сполучений вікнами з колектором відведення, а кільцевим отвором – з колектором підведення.
Широко відомі пристрої кожухів муфт, які виконані у вигляді металевого циліндрового корпусу, що має діаметральний роз'єм в горизонтальній площині, що розділяє його на два півкорпуси, - верхній і нижній, герметично сполучені по стику кріпильними деталями, при цьому в корпус телескопічно входить патрубок, що заповнює бракуючу довжину.
Відомий також кожух муфти, виконаний у вигляді металевих корпусів циліндрової і конічної форми з фланцями для приєднання до відповідних фланців суміжних пристроїв; корпуси мають роз'єм в горизонтальній площині, що розділяє їх на два півкорпуси: верхній і нижній, сполучені герметично по роз'єму кріпильними деталями, корпус з боку високотемпературної зони забезпечений встановленим в ньому лабіринтним ущільненням і телескопічно зв'язаний з корпусом охолоджуваної зони, в якому виконані патрубки підведення і відведення повітря і трубопроводи зливу мастила.
Така конструкція має наступні недоліки: необхідність в зовнішньому джерелі наддуву охолоджуючим повітрям; відсутня організована циркуляція повітря усередині кожуха; мають місце застійні зони, в яких повітря перегрівається; має місце зона розрідження, що приводить до підсмоктування в порожнину кожуха витоків мастила з приводимого механізму.
Технічним результатом корисної моделі, що заявляється, є охолоджування елементів муфти за допомогою самовсмоктування охолоджуючого повітря, організації циркуляції повітря усередині кожуха, а також запобігання попаданню в кожух мастила від приводимого механізму при роботі агрегату. Все перераховане вище підвищує надійність роботи агрегату в цілому.
Поставлена задача корисної моделі вирішується тим, що в корпусі охолоджуваної зони виконані: колектор підведення охолоджуючого повітря, сполучений з патрубком підведення, колектор наддуву лабіринтного ущільнення і колектор відведення повітря, розташований між корпусом і патрубком відведення, причому колектор наддуву лабіринтного ущільнення сполучений вікнами з колектором відведення, а кільцевим отвором з колектором підведення, яке, у свою чергу, сполучене кільцевим отвором із зоною охолоджування півмуфти, крім того, зона охолоджування півмуфти через виконані в корпусі кільцевий канал і вікна сполучена з колектором відведення. З боку приводимого механізму в корпусі охолоджуваної зони встановлені лабіринтні ущільнення, що створюють між собою і стінкою корпусу дренажний колектор, сполучений каналом із зоною підвищеного тиску усередині корпусу, а колектор забезпечений патрубком зливу витоків мастила, крім того, область розрідження корпусу сполучена камерою з атмосферою. З боку механізму, що приводиться, в порожнині охолоджуваної зони корпусу встановлені радіально розташовані ребра.
Згідно з корисною моделлю, кожух безмастильної муфти має наступні істотні відмітні ознаки: у корпусі охолоджуваної зони виконані: колектор підведення охолоджуючого повітря, сполучений з патрубком підведення, колектор наддуву лабіринтного ущільнення і колектор відведення повітря, розташований між корпусом і патрубком відведення, причому колектор наддуву лабіринтного ущільнення сполучений вікнами з колектором відведення, а кільцевим отвором з колектором підведення, яке у свою чергу сполучене кільцевим отвором із зоною охолоджування півмуфти, крім того, зона охолоджування півмуфти через виконані в корпусі кільцевий канал і вікна сполучена з колектором відведення; з боку механізму, що приводиться, в корпусі охолоджуваної зони встановлені лабіринтні ущільнення, що створюють між собою і стінкою корпусу дренажний колектор, сполучений каналом із зоною підвищеного тиску усередині корпусу, а колектор забезпечений патрубком зливу витоків мастила, крім того, область розрідження корпусу сполучена камерою з атмосферою; з боку механізму, що приводиться, в порожнині охолоджуваної зони корпусу встановлені радіально розташовані ребра.
Перераховані вище істотні відмітні ознаки необхідні і достатні для вирішення поставленої ехнічної задачі, а саме підвищення надійності роботи агрегату в цілому: виконання в корпусі охолоджуваної зони колектора підведення охолоджуючого повітря, сполученого з патрубком підведення, колектора наддуву лабіринтного ущільнення і колектора відведення повітря, розташованого між корпусом і патрубком відведення, з'єднання колектора наддуву лабіринтного ущільнення вікнами з колектором відведення, а кільцевим отвором з колектором підведення, яке у свою чергу сполучене кільцевим отвором із зоною охолоджування півмуфти, а також з'єднання зони охолоджування півмуфти через виконані в корпусі кільцевий канал і вікна з колектором відведення, дозволяють під дією імпелерного ефекту півмуфти, що обертається, організувати циркуляцію охолоджуючого повітря усередині корпусу охолоджуваної зони, усунути застійні зони повітря, при цьому забезпечується рівномірне охолоджування муфти і запобігає проникненню гарячого повітря через зазор між лабіринтним ущільненням і муфтою в охолоджувану зону; установка в корпусі охолоджуваної зони з боку механізму, що приводиться, лабіринтних ущільнень, створюючих між собою і стінкою корпусу дренажний колектор, сполучений каналом із зоною підвищеного тиску усередині корпусу охолоджуваної зони, постачання колектора патрубком зливу витоків мастила, а також з'єднання з атмосферою області розрідження в корпусі охолоджуваної зони, дозволяє відводити витоки мастила з дренажного колектора перед запуском, створювати замикаючий тиск повітря в дренажному колекторі при роботі, а також усувати розрідження в корпусі охолоджуваної зони, яке знижує замикаючий тиск в дренажному колекторі; установка радіально розташованих ребер в порожнині охолоджуваної зони корпусу з боку механізму, що приводиться, перешкоджає виникненню зони розрідження повітря під дією відцентрових сил від обертання півмуфти.
Реєстраційний номер обтяження 28131369, постанова про накладення арешту на майнові права інтелектуальної власності боржника, серія та номер: ЗВП № 57084810, виданий: 23.09.2020, видавник ВПВР УЗПВР у Сумській області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми)
Список учасників:
Майно зберігається Забіцьким Володимир Вікторович за адресою: м. Суми, вул. Горького, 58. Ознайомлення з майном: пн.-пт. з 09.00 по 16.00. Довідки за телефоном 0542 650-128