Набори для купання марки "RAMELKIDS", у кількості - 49 наборів, раковини двохсекційні, у кількості - 15 шт., раковини трьохсекційні, у кількості - 10 шт. та тарілки алюмінієві, у кількості - 395 шт.
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 400888
Дата проведення аукціону: 22 Січня 2020 09:00
Дата закінчення торгів: 22 Січня 2020 18:00
Дата закінчення подання заявок: 22 Січня 2020 08:00
Стартова ціна: 44 290.00 грн.
Гарантійний внесок: 2 214.50 грн.
Крок аукціону: 1 328.70 грн.
Область: Закарпатська обл.
Місцезнаходження майна:

Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. О.Блистіва, 20

Дата публікації: 2 Січня 2020 14:27
Протокол торгів: Протокол
Провадження 57586859

Набори для купання (халати, рушники, тапки та рукавиці), марки "RAMELKIDS", у кількості  - 49 наборів;

Раковини  трьохсекційні з решіткою з нержавіючої сталі, 180*70 см. (розмір чаші 50*50*30 см), у кількості - 10 шт.;

Раковини  двохсекційні з решіткою з нержавіючої сталі, 190*70 см. (розмір чаші 50*50*30 см), у кількості - 15 шт.;

Тарілки алюмінієві, зовнішній діаметр 17.5 см., внутрішній діаметр 11.8 см., у кількості - 395 шт.

Реєстраційний номер лота: 400888 (уцінено лот № 395626)
Категорія: Аукціон із різнотипних товарів
Відомості про обтяження майна:

Постанова Ужгородського міськрайонного суду № 308/8217/18 від 09.08.2018 року;

Постанова про опис та арешт майна боржника ВП № 57586859 від 22.11.2018 року, Виноградівський РВ ДВС.

 


Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 6 Січня 2020 20:36:03
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 10 Січня 2020 14:44:41
  • Учасник 3 Відхилено - несплата гарантійного внеску 14 Січня 2020 08:06:26
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 18 Січня 2020 20:44:53
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у організатора - ДП «СЕТАМ»

заявки на ознайомлення на електронну скриньку:  uz.torgi@setam.net.ua

тел.: +380949180358,  (312) 440358 (за попередньою домовленістю) - Закарпатська філія ДП "СЕТАМ"

 


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Виноградівський відділ державної виконавчої служби у Берегівському районі Закарпатської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції