Провадження
56297751
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки
Так
Нежитлова будівля конюшні літ.А загальною площею 320,40 м², технічний стан характеризується як задовільний, забезпечена мережею електроосвітлення. Об'єкт розташований в периферійній частині населеного пункту в районі житлової забудови та вільних земельних ділянок. Під'їзна дорога з гравійним покриттям.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
26 Листопада 2019 20:45:43
-
Учасник 2
Відхилено - несплата гарантійного внеску
1 Грудня 2019 00:11:32
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Ткач Світлана Михайлівна, тел. 0983959433
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Глибоцький відділ державної виконавчої служби у Чернівецькому районі Чернівецької області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції