Напівпричіп марки "ПР" модель "FRUEHAUF", 1995 р.в.
Тип кузова: фургон-Е, колір - синій.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
27 Лютого 2019 18:56:43
-
Учасник 2
Відхилено - несплата гарантійного внеску
27 Лютого 2019 22:28:09
-
Учасник 3
Відхилено - несплата гарантійного внеску
28 Лютого 2019 10:39:05
-
Учасник 4
Відхилено - несплата гарантійного внеску
28 Лютого 2019 18:24:58
-
Учасник 5
Відхилено - несплата гарантійного внеску
28 Лютого 2019 19:25:01
-
Учасник 6
Відхилено - несплата гарантійного внеску
28 Лютого 2019 20:13:36
-
Учасник 7
Відхилено - несплата гарантійного внеску
2 Березня 2019 08:45:15
-
Учасник 8
Відхилено - несплата гарантійного внеску
2 Березня 2019 13:24:29
-
Учасник 9
Відхилено - несплата гарантійного внеску
2 Березня 2019 19:16:54
-
Учасник 10
Відхилено - несплата гарантійного внеску
4 Березня 2019 23:00:48
-
Учасник 11
Відхилено - несплата гарантійного внеску
7 Березня 2019 18:04:00
-
Учасник 12
Відхилено - несплата гарантійного внеску
7 Березня 2019 21:27:34
-
Учасник 13
Відхилено - несплата гарантійного внеску
7 Березня 2019 21:30:10
-
Учасник 14
Відхилено - несплата гарантійного внеску
10 Березня 2019 16:36:44
-
Учасник 15
Відхилено - несплата гарантійного внеску
18 Березня 2019 15:25:27
-
Учасник 16
Відхилено - несплата гарантійного внеску
19 Березня 2019 21:28:50
-
Учасник 17
Повернено
20 Березня 2019 06:40:00
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Контактна особа - Береза М.Л. тел. 096 761 23 24
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється Переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів у строк не пізніше 10 банківських днів з дня затвердження протоколу про результат аукціону.
Витрати, пов'язані зі складанням та нотаріальним оформленням договору купівлі-продажу сплачує Переможець аукціону (покупець).
Договір купівлі-продажу між Переможцем аукціону та АТ КБ "ПРИВАТБАНК" укладається за встановленою формою (форма договору розміщена у розділі "Вкладення").
Місце укладання договору купівлі-продажу м. Київ.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі;
2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів.
3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 5% від стартової ціни лоту. Винагорода Організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Винагорода Організатора за проведення електронних торгів становить 3% від кінцевої ціни продажу майна та сплачується Переможцем електронних торгів.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АТ КБ “ПРИВАТБАНК” Черкаське Головне Регіональне Управління”