ІПОТЕКА: Котельня загальною площею 70,1 кв.м, за адресою: вул. Сагайдачного, буд.5-Б, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 331496
Дата проведення аукціону: 11 Березня 2019 09:00
Дата закінчення торгів: 11 Березня 2019 18:00
Дата закінчення подання заявок: 11 Березня 2019 08:00
Стартова ціна: 600 480.00 грн.
Гарантійний внесок: 30 024.00 грн.
Крок аукціону: 12 009.60 грн.
Область: Івано-Франківська обл.
Місцезнаходження майна:

вул. Сагайдачного, буд. № 5-Б, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область

Дата публікації: 8 Лютого 2019 10:44
Протокол торгів: Протокол
Провадження 41973176
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Так

Іпотека ВАТ "Приватбанк".

Пропонується до продажу КОТЕЛЬНЯ загальною площею 70,1 кв.м, 1978 року будівництва, що знаходиться за адресою: вул. Сагайдачного, буд.5-Б, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область.

Згідно з експлікацією приміщень до плану нежитлового приміщення № 5-Б (літ А), загальна площа будівлі складає 70,1 кв.м, з них площа основних приміщень – 56,7 кв.м, допоміжних – 13,4 кв.м; за призначенням приміщень: коридор – 3,9 кв.м; роздягалка – 5,0 кв.м; душова – 1,7 кв.м; вбиральня №1 – 1,4 кв.м; вбиральня №2 – 1,4 кв.м; котельня – 56,7 кв.м.

Фундамент – бетонний, стіни та перегородки – цегляні; покрівля – залізобетон; підлога бетонна.

Інженерне обладнання: електрика, водопостачання, каналізація, газ.

Зовнішнє облаштування знаходиться у задовільному стані.

Стіни: часткове руйнування кладки, масові наскрізні тріщини по всій висоті будівлі. Двері, вікна та коробки: уражені гнилизною, деревина розшаровується, рами розхитані; обв’язка полотен ушкоджена.

Земельна ділянка площею 0,0472 га, перебуває в оренді Приватного вищого навчального закладу "Коломийський коледж Права і Бізнесу" згідно з договором оренди від 15.07.2007 року, терміном на 50 років, для обслуговування викупленого приміщення котельні.

Реєстраційний номер лота: 331496
Категорія: Будівлі
Відомості про обтяження майна:

Постанова про відкриття виконавчого провадження 10.02.2014, ВП № 41973176, ВПВР УДВС ГТУЮ в Івано-Франківській області, Гундяк Т.Д.

Постанова про опис та арешт майна боржника від 16.10.2018, ВП № 57560870, ВПВР УДВС ГТУЮ в Івано-Франківській області, Сапіжак І.І.

Арешт нерухомого майна № 11810090, Постанова про відкриття виконавчого провадження 07.11.2011, ВП № 29667015, ВПВР УДВС ГТУЮ в Івано-Франківській області, Гундяк Т.Д., все нерухоме майно.

Заборона на нерухоме майно № 7471573, Іпотечний договір, 2941, 27.06.2008, Приватний нотаріус Коломийського МНО Маркелова І М.

Іпотека № 7471624, договір про внесення змін до Іпотечного договору, 2580, 05.08.2009, Приватний нотаріус Коломийського МНО Маркелова І М.


Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 9 Лютого 2019 12:13:00
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 9 Лютого 2019 15:30:40
  • Учасник 3 Відхилено - несплата гарантійного внеску 11 Лютого 2019 19:17:49
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 19 Лютого 2019 19:36:00
  • Учасник 5 Відхилено - несплата гарантійного внеску 20 Лютого 2019 15:04:53
  • Учасник 6 Відхилено - несплата гарантійного внеску 4 Березня 2019 11:33:48
  • Учасник 7 Відхилено - несплата гарантійного внеску 6 Березня 2019 11:50:57
  • Учасник 8 Відхилено - несплата гарантійного внеску 7 Березня 2019 17:46:45
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Зберігач: Юзюк Михайло Іванович, 050-555-33-95.

Ознайомитись з описаним арештованим майном, що пропонується до продажу на аукціоні, можна щодня, крім вихідних та святкових днів, з 09.00 год. до 16.00 год., за місцезнаходженням майна, або зателефонувавши до зберігача.

Відповідальний за лот представник ВПВР УДВС ГТУЮ в Івано-Франківській області, Сапіжак Іван Іванович, телефон: (0342) 75-44-67.


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Івано-Франківській області