Провадження
43806428
Товари для дому бувші у використанні:
-уголок кухонний, дерев'яний (коричневого кольору) - 1 шт.;
- стіл кухонний дерев'яний - 1шт.;
- стільці дерев'яні - 4 шт.;
-стільці пластмасові (білого кольору) - 3 шт.;
-холодильник ELIN (неробочий) - 1 шт.;
- кухня дерев'яна (складається з 3-х секцій), потребує ремонту;
- качеля металева (білого кольору) - 1 шт.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
Немає учасників
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
За місцем знаходження майна: Закарпатська обл., Берегівський р-н., с. Бадалово, вул. Грабарівська, 11, Ердеі Габор Бейлович, тел. 095-62-08-144. у робочий час з 9.00 год. по 18.00 год.
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Берегівський відділ державної виконавчої служби у Берегівському районі Закарпатської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції