Котельня загальною площею 52,6 кв.м, літер “Б-1” (разом із земельною ділянкою) за адресою: Волинська обл., Ратнівський р-н, смт Ратне, вул. Каштанова, 24
Стан аукціона: Складання акту
Номер лоту: 241663
Дата проведення аукціону: 23 Жовтня 2017 10:00
Дата закінчення торгів: 23 Жовтня 2017 12:00
Дата закінчення подання заявок: 19 Жовтня 2017 17:00
Стартова ціна: 81 120.00 грн.
Гарантійний внесок: 0.00 грн.
Крок аукціону: 8 112.00 грн.
Область: Волинська обл.
Місцезнаходження майна:

44100, Волинська обл., Ратнівський р-н, смт Ратне, вул. Каштанова, 24

Дата публікації: 2 Жовтня 2017 16:21
Протокол торгів: Протокол
Переможець
Учасник 3
81 120.00 грн.
23 Жовтня 2017 10:05:34
Учасник 3
81 120.00 грн.
Blockchain хеш
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні

Котельня загальною площею 52,6 кв.м, літер “Б-1” (разом із земельною ділянкою) за адресою: Волинська обл., Ратнівський р-н, смт Ратне, вул. Каштанова, 24.

Балансоутримувач: Управління Державної казначейської служби України в Ратнівському районі Волинської області.
Характеристика майна: об’єкт приватизації – цегляна котельня, літер “Б-1”, прибудована до гаражного приміщення, рік побудови – 1984, кількість поверхів – 1, загальна площа 52,6 кв.м. Будівля знаходиться в центральній частині селища. Навколишня забудова представлена житловою та адміністративною забудовою. Технічний стан приміщення характеризується, як незадовільний.
Земельна ділянка площею 0,04121 га, кадастровий номер земельної ділянки: 0724255100:01:004:0191. Конфігурація земельної ділянки – складна.
Категорія земель: землі житлової і громадської забудови, цільове призначення земельної ділянки - для обслуговування адміністративного приміщення.


Умови продажу об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований:
1.Подальше використання об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований покупець вирішує самостійно.
2.Покупець зобов’язаний використовувати земельну ділянку відповідно до цільового призначення згідно з чинним законодавством України.
3.Здійснювати заходи щодо збереження навколишнього середовища, забезпечувати дотримання санітарних, екологічних норм та техніки безпеки під час експлуатації об’єкта.
4. Подальше відчуження покупцем об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою в період чинності умов договору купівлі - продажу здійснювати після повної сплати ціни продажу виключно за погодженням з органом приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов’язань, не виконаних покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх невиконання, визначених законодавством та договором купівлі-продажу.
5. На вимогу представника органу приватизації покупець зобов’язаний до моменту підписання акта підсумкової перевірки виконання умов договору купівлі-продажу надавати продавцю необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов договору купівлі-продажу.

Плата за реєстрацію заяви – 17 гривень вноситься на р/р №37180500900001 РВ ФДМУ по Волинській області в ГУДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ (за заяву).
Грошові кошти (гарантійний внесок) у розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації вносяться на р/р №37315048004566 РВ ФДМУ по Волинській області в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ по Волинській області грошові кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації для участі в аукціоні (гарантійний внесок).

Розрахунки за придбаний об’єкт приватизації здійснюються грошовими коштами на р/р №37180500900001 РВ ФДМУ по Волинській області в ГУДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ по Волинській області кошти від приватизації об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 №1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за №1147/27592 (із змінами, внесеними згідно з наказом Фонду державного майна України №867 від 26.04.2016).

Інформація відсутня щодо:
- обсягу та основної номенклатури продукції (робіт, послуг), у тому числі експортної;
- кількості та складу робочих місць;
- балансу активів і пасивів, рентабельність за останні три роки;
- обсягу викидів та скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, утворення і розміщення відходів, стан земельної ділянки, стан природоохоронного обладнання та споруд, сплату екологічних зборів та платежів (у разі їх наявності), інші екологічні відомості.
Бланк заяви та додаткова інформація у вкладенні.

Реєстраційний номер лота: 241663
Категорія: Будівлі
Відомості про обтяження майна:

інформація відсутня


Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 4 Жовтня 2017 15:04:26
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 12 Жовтня 2017 12:21:31
  • Учасник 3 Сплачено доплату 13 Жовтня 2017 15:16:54
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 17 Жовтня 2017 10:27:45
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування з 8.00 до 17.15, в п’ятницю – з 8.00 до 16.00 та отримати додаткову інформацію в РВ ФДМУ по Волинській області 43027, Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, 9, тел.: 24-00-57


Порядок сплати внеску:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Регламенту з організації та проведення в електронній формі аукціонів з продажу об'єктів малої приватизації та згідно Інформації про продаж об'єкта державної власності, з якими можна ознайомитися у розділі “вкладення”
Порядок сплати за майно:
1. Плата за реєстрацію заяви – 17 гривень вноситься на р/р №37180500900001 РВ ФДМУ по Волинській області в ГУДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ (за заяву). 2. Грошові кошти у розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації вносяться на р/р №37315048004566 РВ ФДМУ по Волинській області в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ по Волинській області грошові кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації для участі в аукціоні. 3. Розрахунки за придбаний об’єкт приватизації здійснюються грошовими коштами на р/р №37180500900001 РВ ФДМУ по Волинській області в ГУДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ по Волинській області кошти від приватизації об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою. 4. Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації. Винагорода організатору не входить в ціну лоту та сплачується окремо протягом 1 робочого дня після завершення аукціону за реквізитами: ДП «СЕТАМ», код ЄДРПОУ 39958500, п/р 26005300066571 в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. Кінцевий строк прийняття заяв на участь в аукціоні визначається в інформаційному повідомленні про продаж об'єкта приватизації. 3.Надіслати на пошту ДП “СЕТАМ” sales@setam.net.ua заповнену Заяву на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до неї (щодо отримання заяви звертатися за телефоном: 044-223-97-14); 4. Сплатити внески на рахунок Замовника (щодо надходження оплати звертатися до РВ ФДМУ по Волинській області , м. Луцьк, Київський майдан, 9, тел.: 24-00-57 ); 5. Про реєстрацію заяви/відмову у реєстрації повідомить Організатор в електронній формі після отримання погодження від Замовника. Повідомлення про реєстрацію заяви є повідомленням про допуск до участі в торгах; 6. Надіслати протягом 2х календарних днів з дати реєстрації заяви на адресу філії ДП “СЕТАМ” у Волинській області (43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул.Коперніка, 8а, 3 поверх, каб.3) оригінали заяв на участь в аукціоні у 3х примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів ( щодо отримання документів звертатися за телефоном: 0332-200-281); 7. Забезпечити отримання філією ДП “СЕТАМ” всіх необхідних документів у паперовому вигляді не пізніше 15:00 дня, що передує даті проведення аукціону; 8. Підтвердити свою згоду з оголошеною початковою ціною на початку аукціону; 9.Особлива ставка може бути подана Учасником на будь-якому етапі торгів незалежно від їх перебігу на суму, яка повинна перевищувати попередню не менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта. Подана Учасником особлива ставка на суму менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта не буде врахована при визначенні результатів торгів.
Організатор торгів:
Державне підприємство “СЕТАМ”, м.Київ, вул. Стрілецька 4-6, +380443311721, час роботи з 09-00 до 18-00 з Понеділка до П'ятниці
Відділення продавця:
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Волинській області