Провадження
53252126
Одяг, що був у використанні, несортований, з текстильних матеріалів (Sekond Hand), І-ІІІ категорії: футболок, сорочок, блузок, штанів , шкарпеток, верхнього одягу, курток, светрів, джинсового одягу, верхнього зимового одягу, загальною вагою 652 кг.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
28 Квітня 2017 08:35:14
-
Учасник 2
Відхилено - несплата гарантійного внеску
8 Травня 2017 22:16:37
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у організатора - ДП «СЕТАМ»
Для ознайомлення з майном потрібно звернутись до організатора
Волинська філія ДП "СЕТАМ" тел. (0332) 200 281; моб.тел. 094 8300281
066 4917301
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Ратнівський відділ державної виконавчої служби у Ковельському районі Волинської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції