Предмети різні для офісу (ящики для документів, вішалка, стільці різні) – 152 од.
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 200159
Дата проведення аукціону: 6 Березня 2017 09:00
Дата закінчення торгів: 6 Березня 2017 18:00
Дата закінчення подання заявок: 6 Березня 2017 08:00
Стартова ціна: 17 991.12 грн.
Гарантійний внесок: 899.56 грн.
Крок аукціону: 539.73 грн.
Область: Закарпатська обл.
Місцезнаходження майна:

Закарпатська область, Ужгородський район, с. Концово, вул. Миру, 165.

Дата публікації: 14 Лютого 2017 14:51
Протокол торгів: Протокол
Провадження 48375679

Предмети різні для офісу (ящики для документів, вішалка, стільці різні) – 152 од., а саме:

Ящики (бокси) для документів б/в, розміром 55*42*44 см – 36 шт.

Вішалка армована покрита пластиком у вигляді дерева б/в – 1 шт.

Стілець б/в на колесах – 36 шт.

Стілець армований (пластик) б/в – 14 шт.

Стілець армований із шкірозамінником б/в – 58 шт.

Стілець офісний армований із тканевим сидінням б/в – 7 шт.   

Реєстраційний номер лота: 200159 (уцінено лот № 185251)
Категорія: Меблі
Відомості про обтяження майна:

Акт опису і арешту майна №4-688/15 від 09.12.2015 року РВ ДВС Ужгородського МРУЮ

Постанова №308/3144/15-п від 02.04.2015 Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області 

Постанова про відкриття ВП №48375679  РВ ДВС Ужгородського МРУЮ


Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 14 Лютого 2017 16:21:08
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 14 Лютого 2017 17:06:35
  • Учасник 3 Відхилено - несплата гарантійного внеску 15 Лютого 2017 08:10:08
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 20 Лютого 2017 15:09:35
  • Учасник 5 Відхилено - несплата гарантійного внеску 20 Лютого 2017 16:58:55
  • Учасник 6 Повернено 3 Березня 2017 13:22:35
  • Учасник 7 Повернено 3 Березня 2017 13:36:45
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у організатора - ДП «СЕТАМ»

З понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00 години за попередньою домовленістю - заявки на ознайомлення на електронну скриньку:  uz.torgi@setam.net.ua; або за тел.: +380949180358,  (312) 440358 - Закарпатська філія ДП "СЕТАМ"


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Ужгородський відділ державної виконавчої служби в Ужгородському районі Закарпатської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції