Добровільний продаж. Торгова марка ТМ «СВІЖАЧОК»
Стан аукціона: Торги відбулися
Номер лоту: 195795
Дата проведення аукціону: 8 Лютого 2017 09:00
Дата закінчення торгів: 8 Лютого 2017 18:00
Дата закінчення подання заявок: 7 Лютого 2017 09:00
Стартова ціна: 15 841.00 грн.
Гарантійний внесок: 792.05 грн.
Крок аукціону: 475.23 грн.
Область: м.Київ
Місцезнаходження майна:


м. Київ, вул. Інститутська, 9

Дата публікації: 20 Січня 2017 16:52
Протокол торгів: Протокол
Переможець
Учасник 1
15 841.00 грн.
8 Лютого 2017 09:12:34
Учасник 1
15 841.00 грн.

ТМ «СВІЖАЧОК»: - свідоцтво на знак для товарів та послуг від 10.09.2010 №128500 (клас 29;31;35 – продукти харчування, живі тварини + реклама) діє до 21.05.2020 року. Раніше дана ТМ використувувалася на м'ясних виробах та в оформленні фірмових магазинів "Свіжачок" в Київській області.

Реєстраційний номер лота: 195795 (уцінено лот № 191329)
Категорія: Інше
Відомості про обтяження майна:

відсутні


Список учасників:

  • Учасник 1 Переможець 3 Лютого 2017 12:03:09
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Ознайомитись з майном що пропонуються до продажу на аукціоні, можна щодня, крім вихідних та святкових днів, з 10.00 до 17.00, після реєстрації учасника аукціону, попередньо зателефонувавши за телефоном: (044) 230-16-57 Дмитро, Юрій, (044) 230-16-58 Владислав


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску до 12 жовтня 2016 року становив 1% від стартової ціни лоту. Розмір гарантійного внеску з 12 жовтня 2016 року становить 5% від стартової ціни лоту ( у зв'язку зі змінами умов договору між організатором та замовником торгів). Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Винагорода організатора визначається в розмірі 1% від продажної ціни кожного лоту, що склалася на електронних торгах, без ПДВ за кожний аукціон, що відбувся. Усі витрати, пов'язані з укладенням та нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу майна несе покупець – переможець електронних торгів. 4.При реалізації зобов'язань надати організатору документи (свідотство і ліцензія) в письмовій формі завірені належним чином печаткою і підписом керівника, що підтверджують статус фінансової установи.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Корпоративний недержавний пенсійний фонд Національного банку України