Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки
Ні
Розмір площі
741,8 кв.м
Призначення об'єкта
Встановлені обмеження
Відсутні
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення
Правовий режим земельної ділянки
Розмір земельної ділянки, га.
0.0000
Назва об’єкта: нежитлова будівля майстерні площею 741,8кв.м.
Місцезнаходження об'єкта: 76495, м.Івано-Франківськ, с.Хриплин, вул.Тисменицька, 2Б
Балансоутримувач: ТОВ „Променерговузол” (ВАТ „Променерговузол” перереєстроване у товариство з обмеженою відповідальністю), адреса: м.Івано-Франківськ, с.Хриплин, вул.Тисменицька, 2А, код ЄДРПОУ 05802750.
Відомості про об'єкт приватизації: двоповерхова цегляна будівля загальною площею 741,8кв.м, до складу якої входять 24 нежитлових приміщення (кабінети, підсобні та побутові приміщення); перекриття із з/б плит; перегородки із цегли, підлога – бетон, дошка; дах – двосхилий шиферний. Інженерне обладнання – електрика. Будівля потребує капітального ремонту із заміною основних конструктивних елементів (оздоблювальні роботи, заміна підлоги (дошка), перекриття покрівлі).
Початкова ціна об’єкта приватизації без урахування ПДВ – 261 156 грн,
Податок на додану вартість – 52 231,20 грн.
Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 313 387,20 грн.
Умови продажу об’єкта приватизації:
1. Подальше використання об’єкта визначає покупець з дотриманням вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
2. Питання землекористування покупець вирішує самостійно після укладення договору купівлі-продажу відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Подальше відчуження та передача об'єкта приватизації можливе лише за умови збереження для нового власника зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням.
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 №1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за №1147/27592.
Інформація відсутня щодо:
Обсягу та основну номенклатуру продукції (робіт, послуг), у тому числі експортної;
кількості та складу робочих місць;
балансу активів і пасивів, рентабельність за останні три роки;
обсягу викидів та скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, утворення і розміщення відходів, стан земельної ділянки, стан природоохоронного обладнання та споруд, сплату екологічних зборів та платежів (у разі їх наявності), інші екологічні відомості.
Реєстраційний номер лота: 192182
Категорія: Нежитлове приміщення
Відомості про обтяження майна:
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
6 Січня 2017 10:10:44
-
Учасник 2
Відхилено - несплата гарантійного внеску
6 Січня 2017 10:28:49
-
Учасник 3
Відхилено - несплата гарантійного внеску
6 Січня 2017 10:33:16
-
Учасник 4
Відхилено - несплата гарантійного внеску
7 Січня 2017 11:31:09
-
Учасник 5
Відхилено - несплата гарантійного внеску
9 Січня 2017 18:25:46
-
Учасник 6
Відхилено - несплата гарантійного внеску
12 Січня 2017 12:13:48
-
Учасник 7
Відхилено - несплата гарантійного внеску
15 Січня 2017 10:30:02
-
Учасник 8
Відхилено - несплата гарантійного внеску
17 Січня 2017 11:27:00
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Ознайомитись з об’єктом можна у робочі дні за місцем його розташування.
Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Івано-Франківській за адресою: 76019, м.Івано-Франківськ, вул.Василіянок, 48, тел. (0342) 553140, 752367.
Порядок сплати внеску:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Регламенту з організації та проведення в електронній формі аукціонів з продажу об'єктів малої приватизації та згідно Інформації про продаж об'єкта державної власності, з якими можна ознайомитися у розділі “Вкладення”
Порядок сплати за майно:
1. Плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні у розмірі 17 грн., (призначення платежу: “плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні, без ПДВ”) та кошти при розрахунку за придбаний об'єкт приватизації та ПДВ вносяться на р/р 37180500900001 в банк ГУДКСУ в Івано-Франківській області, МФО 836014, код за ЄДРПОУ 13660726, одержувач: РВ ФДМУ по Івано-Франківській області. 2. Грошові кошти в розмірі 10% від початкової ціни об’єкта приватизації (гарантійний внесок) вносяться на р/р 37311072006415 в банк ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 13660726, одержувач: РВ ФДМУ по Івано-Франківській області (призначення платежу: “10% від початкової ціни об'єкта приватизації (детальна інформація у розділі “Вкладення”). 3. Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації. Винагорода організатору не входить в ціну лоту та сплачується окремо протягом 1 робочого дня після завершення аукціону за реквізитами: ДП «СЕТАМ», код ЄДРПОУ 39958500, п/р 26005300066571 в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. Кінцевий строк прийняття заяв на участь в аукціоні визначається в інформаційному повідомленні про продаж об'єкта приватизації. 3.Надіслати на пошту ДП “СЕТАМ” sales@setam.net.ua заповнену Заяву на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до неї (щодо надходження заяви звертатися за телефоном: 044-223-97-14); 4. Сплатити внески на рахунок Замовника (щодо надходження оплати звертатися до РВ ФДМУ по Івано-Франківській області за адресою: 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 48, тел. 0342-55-31-40, 75-23-67); 5. Про реєстрацію заяви/відмову у реєстрації повідомить Організатор в електронній формі після отримання погодження від Замовника. Повідомлення про реєстрацію заяви є повідомленням про допуск до участі в торгах; 6. Надіслати протягом 2х календарних днів з дати реєстрації заяви на адресу філії ДП “СЕТАМ” в Івано-Франківській області (76000, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, буд. 11, офіс 202) оригінали заяв на участь в аукціоні у 3х примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів (щодо отримання документів звертатися за телефоном: 0522-27-41-90); 7. Забезпечити отримання ДП “СЕТАМ” всіх необхідних документів у паперовому вигляді не пізніше 15:00 дня, що передує даті проведення аукціону; 8. Підтвердити свою згоду з оголошеною початковою ціною на початку аукціону; 9. Особлива ставка може бути подана Учасником на будь-якому етапі торгів незалежно від їх перебігу на суму, яка повинна перевищувати попередню не менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта. Подана Учасником особлива ставка на суму менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта не буде врахована при визначенні результатів торгів.
Організатор торгів:
Державне підприємство “СЕТАМ”, м.Київ, вул. Стрілецька 4-6, +380443311721, час роботи з 09-00 до 18-00 з Понеділка до П'ятницю
Відділення продавця:
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області