Будівля компресорного цеху ліквідованої газокомпресорної станції (ГКС-3) загальною площею 1721,3 кв.м, що знаходиться на балансі ТОВ “Базальт” (разом із земельною ділянкою) за адресою Волинська обл, Ратнівський р-н., смт. Ратне, вул. Шевченка, 57
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 190076
Дата проведення аукціону: 16 Січня 2017 10:00
Дата закінчення торгів: 16 Січня 2017 12:00
Дата закінчення подання заявок: 12 Січня 2017 17:00
Стартова ціна: 350 640.00 грн.
Гарантійний внесок: 0.00 грн.
Крок аукціону: 35 064.00 грн.
Область: Волинська обл.
Місцезнаходження майна:

Волинська обл, Ратнівський р-н., смт. Ратне, вул. Шевченка, 57

Дата публікації: 21 Грудня 2016 17:23
Протокол торгів: Протокол
Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки Ні
Oбсяг та основна номенклатура продукції (робіт, послуг), у тому числі експортної
Кількість та склад робочих місць
Додаткові відомості

Назва об’єкта приватизації: будівля компресорного цеху ліквідованої газокомпресорної станції (ГКС-3) загальною площею 1721,3 кв.м, що знаходиться на балансі ТОВ “Базальт” (разом із земельною ділянкою).

Місцезнаходження об’єкта приватизації: 44101, Волинська обл., Ратнівський р-н., смт.Ратне, вул.Шевченка,57.

Балансоутримувач: ТОВ “Базальт” (переєстроване з ВАТ “Ратногазбуд”).

Відомості про об’єкт приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований
Об’єкт приватизації – будівля компресорного цеху ліквідованої газокомпресорної станції (ГКС-3), рік побудови – 1963, кількість поверхів – 2, загальна площа 1721,3 кв.м. Будівля знаходиться в центральній частині селища. Навколишня забудова представлена виробничими та складськими будівлями ліквідованої газокомпресорної станції та іншими будівлями. Технічний стан приміщення характеризується, як ветхий.

Земельна ділянка площею 7000,0 кв.м, кадастровий номер земельної ділянки: 0724255000:01:003:0001. Земельна ділянка має правильну форму багатокутника, характеризується рівнинним рельєфом.
Категорія земель: громадської забудови.
Цільове призначення земельної ділянки: для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту, для обслуговування компресорного цеху.

Початкова ціна об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою без урахування ПДВ – 292200 (двісті дев’яносто дві тисячі двісті) гривень 00 коп., ПДВ – 58440 (п’ятдесят вісім тисяч чотириста сорок) гривень 00 коп.
Початкова ціна продажу об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою з урахуванням ПДВ – 350640 (триста п’ятдесят тисяч шістсот сорок) гривень 00 коп., у т.ч.:

ціна об’єкта приватизації без урахування ПДВ – 85150 (вісімдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят) гривень 00 коп., ПДВ – 17030 (сімнадцять тисяч тридцять) гривень 00 коп., ціна об’єкта приватизації з урахування ПДВ – 102180 (сто дві тисячі сто вісімдесят) гривень 00 коп.;
ціна земельної ділянки під об’єктом приватизації без урахування ПДВ – 207050 (двісті сім тисяч п’ятдесят) гривень 00 коп., ПДВ – 41410 (сорок одна тисяча чотириста десять) гривень 00 коп., ціна земельної ділянки під об’єктом приватизації з урахування ПДВ – 248460 (двісті сорок вісім тисяч чотириста шістдесят) гривень 00 коп.

Умови продажу об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований:

1.Подальше використання об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований покупець вирішує самостійно.
2.Покупець зобов’язаний використовувати земельну ділянку відповідно до цільового призначення згідно з чинним законодавством України.
3.Здійснювати заходи щодо збереження навколишнього середовища, забезпечувати дотримання санітарних, екологічних норм та техніки безпеки під час експлуатації об’єкта.
4. Подальше відчуження покупцем об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою в період чинності умов договору купівлі - продажу здійснювати після повної сплати ціни продажу виключно за погодженням з органом приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов’язань, не виконаних покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх невиконання, визначених законодавством та договором купівлі-продажу.
5. На вимогу представника органу приватизації покупець зобов’язаний до моменту підписання акта підсумкової перевірки виконання умов договору купівлі-продажу надавати продавцю необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов договору купівлі-продажу.

обсяг та основну номенклатуру продукції (робіт, послуг), у тому числі експортної -

кількість та склад робочих місць -

баланс активів і пасивів, рентабельність за останні три роки -

обсяги викидів та скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, утворення і розміщення відходів, стан земельної ділянки, стан природоохоронного обладнання та споруд, сплату екологічних зборів та платежів (у разі їх наявності), інші екологічні відомості -

Реєстраційний номер лота: 190076 (уцінено лот № 181389)
Категорія: Промислова нерухомість
Відомості про обтяження майна:

відсутні


Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 25 Грудня 2016 13:16:08
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування з 8.00 до 17.15, в п’ятницю – з 8.00 до 16.00 та отримати додаткову інформацію в РВ ФДМУ по Волинській області 43027, Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, 9, тел.: 24-00-57.


Порядок сплати внеску:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Регламенту з організації та проведення в електронній формі аукціонів з продажу об'єктів малої приватизації та згідно Інформації про продаж об'єкта державної власності, з якими можна ознайомитися у розділі “вкладення”
Порядок сплати за майно:
1. Плата за реєстрацію заяви – 17 гривень вноситься на р/р №37180500900001 РВ ФДМУ по Волинській області в ГУДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ (за заяву). 2. Грошові кошти у розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації вносяться на р/р №37315048004566 РВ ФДМУ по Волинській області в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ по Волинській області грошові кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації для участі в аукціоні. 3. Розрахунки за придбаний об’єкт приватизації здійснюються грошовими коштами на р/р №37180500900001 РВ ФДМУ по Волинській області в ГУДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код за ЄДРПОУ 13347870. Призначення платежу: для РВ ФДМУ по Волинській області кошти від приватизації об’єкта приватизації разом із земельною ділянкою. 4. Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації. Винагорода організатору не входить в ціну лоту та сплачується окремо протягом 1 робочого дня після завершення аукціону за реквізитами: ДП «СЕТАМ», код ЄДРПОУ 39958500, п/р 26005300066571 в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. Кінцевий строк прийняття заяв на участь в аукціоні визначається в інформаційному повідомленні про продаж об'єкта приватизації. 3.Надіслати на пошту ДП “СЕТАМ” sales@setam.net.ua заповнену Заяву на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до неї (щодо отримання заяви звертатися за телефоном: 044-223-97-14); 4. Сплатити внески на рахунок Замовника (щодо надходження оплати звертатися до РВ ФДМУ по Волинській області , м. Луцьк, Київський майдан, 9, тел.: 24-00-57 ); 5. Про реєстрацію заяви/відмову у реєстрації повідомить Організатор в електронній формі після отримання погодження від Замовника. Повідомлення про реєстрацію заяви є повідомленням про допуск до участі в торгах; 6. Надіслати протягом 2х календарних днів з дати реєстрації заяви на адресу філії ДП “СЕТАМ” у Волинській області (43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул.Коперніка, 8а, 3 поверх, каб.3) оригінали заяв на участь в аукціоні у 3х примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів ( щодо отримання документів звертатися за телефоном: 0332-200-281); 7. Забезпечити отримання філією ДП “СЕТАМ” всіх необхідних документів у паперовому вигляді не пізніше 15:00 дня, що передує даті проведення аукціону; 8. Підтвердити свою згоду з оголошеною початковою ціною на початку аукціону; 9.Особлива ставка може бути подана Учасником на будь-якому етапі торгів незалежно від їх перебігу на суму, яка повинна перевищувати попередню не менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта. Подана Учасником особлива ставка на суму менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта не буде врахована при визначенні результатів торгів.
Організатор торгів:
Державне підприємство “СЕТАМ”, м.Київ, вул. Стрілецька 4-6, +380443311721, час роботи з 09-00 до 18-00 з Понеділка до П'ятниці
Відділення продавця:
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Волинській області