Меблі, б/в (диван, крісло, столик, стіл) – 13 од.
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 176357
Дата проведення аукціону: 2 Листопада 2016 09:00
Дата закінчення торгів: 2 Листопада 2016 18:00
Дата закінчення подання заявок: 2 Листопада 2016 08:00
Стартова ціна: 10 242.94 грн.
Гарантійний внесок: 512.15 грн.
Крок аукціону: 307.29 грн.
Область: Закарпатська обл.
Місцезнаходження майна:

Закарпатська область, Ужгородський район, с. Концово, вул. Миру, 165.

Дата публікації: 13 Жовтня 2016 13:27
Протокол торгів: Протокол
Провадження 47785645

Меблі, б/в (диван, крісло, столик, стіл) – 13 од., а саме:

Диван б/в, розміром 95*200*60 см – 1 шт.

Крісло б/в, розміром 75*800*60 см – 2 шт.

Журнальний столик  б/в, розміром 50*50*30 см – 1 шт.

Стіл б/в, розміром 90*90*70 см – 9 шт.

Реєстраційний номер лота: 176357
Категорія: Меблі
Відомості про обтяження майна:

постанова №308/3148/15-п від 02.04.2015


Вкладення відсутнє

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 13 Жовтня 2016 13:34:56
  • Учасник 2 Відхилено - несплата гарантійного внеску 14 Жовтня 2016 17:03:52
  • Учасник 3 Відхилено - несплата гарантійного внеску 17 Жовтня 2016 16:28:34
  • Учасник 4 Відхилено - несплата гарантійного внеску 17 Жовтня 2016 20:42:18
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у організатора - ДП «СЕТАМ»

З понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00 години за попередньою домовленістю - заявки на ознайомлення на електронну скриньку:  uz.torgi@setam.net.ua; або за тел.: +380949180358,  (312) 440358


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Ужгородський відділ державної виконавчої служби в Ужгородському районі Закарпатської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції