Відступлення права вимоги за кредитним договором № 25/07/14-KL; дата початку кредитного договору - 01.06.2007; дата закінчення кредитного договору - 31.12.2018
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 146833
Дата проведення аукціону: 21 Червня 2016 09:00
Дата закінчення торгів: 21 Червня 2016 18:00
Дата закінчення подання заявок: 20 Червня 2016 09:00
Стартова ціна: 95 000 000.00 грн.
Гарантійний внесок: 9 500 000.00 грн.
Крок аукціону: 950 000.00 грн.
Область: м.Київ
Місцезнаходження майна:

м. Київ, бульвар Верховної Ради, буд. 7

Дата публікації: 16 Травня 2016 09:43
Протокол торгів: Протокол

Відступлення права вимоги за кредитним договором № 25/07/14-KL; дата початку кредитного договору - 01.06.2007; дата закінчення кредитного договору - 31.12.2018

Нерухомісь: супермаркет будівельних матеріалів, загальною площею 3559,4 кв.м.; приміщення гіпермаркету загальною площею 13013,4 кв.м.; приміщення гіпермаркету загальною площею 13013,4 кв.м. Івано-Франківськ, Вулиця Мазепи Гетьмана.

Реєстраційний номер лота: 146833
Категорія: Права вимоги
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 27 Травня 2016 23:58:07
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Ознайомитись з активами, що пропонуються до продажу на аукціоні, можна щодня, крім вихідних та святкових днів, з 09.00 до 18.00, після реєстрації учасника аукціону, попередньо зателефонувавши за телефоном: (044) 593-79-28.


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 10% від стартової ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. 4. При реалізації зобов'язань надати організатору документи (свідотство і ліцензія) в письмовій формі завірені належним чином печаткою і підписом керівника, що підтверджують статус фінансової установи.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
ПАТ БАНК ФОРУМ