Провадження
68596614
Марка легкового авто
ВАЗ
Модель
21051
Pік випуску
1984
Колір
червоний
Oб'єм двигуна, см. куб.
1458
Номер кузову
XTA210510E0554937
Вид пального
Бензин
Пробіг
Комплектація
Додаткові відомості
Кузов - помітні сліди корозії порогів, переднє праве та ліве крило корозія, капот сліди подряпин, заднє ліве та праве крило корозія. Дверки сліди корозії, механічні плдряпини. Двигун сліди підтікання мастила, забруднений. Ходові властивості та роботу двигуна не перевірялися. Загальний стан незадовільний. Ключі відсутні. Техпаспорт відсутній.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
Немає учасників
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Ляшенко Любов Вікторівна, (0542)78-06-40.
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Зарічний відділ державної виконавчої служби у місті Суми Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції